weshop zonder database

Status
Niet open voor verdere reacties.

bascas

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2006
:D Hallo, ik heb deze webshop zonder database draaien, maar nu vroeg ik me af of er geen winkelmandje in kon. Nu moet de klant bij ieder product zijn gegevens invullen.Het werkt verkoopbevorderend als ze meerder artikelen in een keer kan kopen:thumb:

Bijlagen

Misschien kan je de gekozen producten (die in het winkelmandje zitten) op een of andere manier in een cookie plaatsen? :)

Misschien kan je de gekozen producten (die in het winkelmandje zitten) op een of andere manier in een cookie plaatsen? :)

Er is nog helemaal geen winkelmandje/wagentje. Zodra je een product besteld komt de klant op een pagina met NAW gegevens en wordt dit verstuurd.

wat is de reden dat je geen database wilt gebruiken voor de shop dan? btw: de scrappen website staat bij mij rechts in het scherm, ik krijg zelfs een klein horizontaal balkje onderin als ik de site bekijk ....:eek:

wat is de reden dat je geen database wilt gebruiken voor de shop dan? btw: de scrappen website staat bij mij rechts in het scherm, ik krijg zelfs een klein horizontaal balkje onderin als ik de site bekijk ....:eek:

Mmm, wat bedoel je pcies Jheroen. Die webshop laat ik ff voor de test onder een subdomein draaien van de scrappensite:thumb:

Mmm, wat bedoel je pcies Jheroen. Die webshop laat ik ff voor de test onder een subdomein draaien van de scrappensite:thumb:

eh wat bedoel ik precies waarmee ook alweer .. ben ff de draad kwijt lol

Wat bedoel je hier mee:D

waarom wil je een webshop gebruiken zonder database, met database werkt toch veel eenvoudiger

die website in je favorieten geeft ie bij mij in IE7 helemaal rechts in het scherm weer ipv links

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan