Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Als je met excel uitrekent dat er 8 uur zit tussen 18:00 en 2:00 dan kan je dat toch ook berekenen van de uren tussen 20:00 en 4:00 ?:shocked:![]()
Het antwoord is eveneens 8 uur overigens![]()
Met vriendelijke groet,
Roncancio
Stuur maar een xls-je mee waarin je hebt staan wat je tot nu toe voor elkaar hebt gekregen.
Roncancio, je info klopt niet: als je goed leest komen - in het voorbeeld - de voor toeslag in aanmerking komende uren uit op zes en niet op acht.
Maar een écht antwoord geef je pas als je het in een formule giet; hier heeft 'juppers' niet veel aan ....
@Roncancio
Wanneer je wilt weten hoelang de tijd is van 20:00 tot 04:00 zul je met datums moeten werken. Bijv 26-11-06 20:00 tot 27-11-06 04:00 anders werkt het niet, toch?
Nee, volgens mij niet.Wanneer je wilt weten hoelang de tijd is van 20:00 tot 04:00 zul je met datums moeten werken. Bijv 26-11-06 20:00 tot 27-11-06 04:00 anders werkt het niet, toch?
Nee, volgens mij niet.
Als ik 24 uur + 4 uur - 20 uur bereken, kom ik ook op 8 uur uit.
Of zit ik er weer naast ? :shocked:![]()
Met vriendelijke groet,
Roncancio
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.