Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
He, mijn vriend wou me helpen met iets en ik deed dus 'Hulp op afstand' hij krijgt de uitnodiging en accepteert en verder gebeurd er niks iemand een idee?:shocked:
Stel, je zit achter een router (je krijgt dus een 192.168.x.x, 10.x.x.x of 172.x.x.x adres), en je wilt hulp op afstand vragen. Vaak lukt dit niet, en wordt gemeld dat het IP van de vragende pc niet kan worden 'geresolved'. Dat heeft te maken met het private ip-adres zoals boven genoemd.
Hoe los je het toch op:
Dan moet je via Start -> Hulp en ondersteuning -> Nodig een vriend uit om via Hulp op afstand verbinding met uw computer te maken -> Iemand uitnodigen om te helpen -> Uitnodiging als bestand opslaan (geavanceerd) -> Doorgaan -> [vinkje voor wachtwoord leegmaken] -> Uitnodiging opslaan
Dan het opgeslagen bestand openenen in Kladblok, en het interne adres vervangen door je externe ip-adres. Die kun je achterhalen met te gaan naar http://www.myip.nl
Dan versturen via e-mail of uploaden via MSN naar degene die je hulp moet gaan bieden.
Tijs.
ow hij zegt net dat t niet lukten dan? ik heb het hem gestuurd... moet hij het dan openen?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.