Gekraak tijdens spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sewage

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
Hallo allemaal
Ik heb vandaag net een nieuwe Geluidskaart gekocht (geen idee welke, zat geen doosje bij ofzo). Ik heb hem er in gezet alles goed vast gedraait de cd met de drivers er in gedaan, en die geistaleerd maar toch komt er gekraak uit de boxen/headset. Volgens apparaatbeheer is mijn geluidskaart de: "Sound blaster Audigy" van creative. ik heb er ook al over nagedacht om de nieuwe drivers te downloaden maar er zijn wel 20 verschillende geluidskaarten die Sound blaster audigy heten en ook van creative zijn, heeft iemand een oplossing ???

Nummer

Er staat op de geluidskaart vaak een typenummer met een revisienummer. Als je deze googled, dan vind je vaak het goede type.

Er staat op de geluidskaart vaak een typenummer met een revisienummer. Als je deze googled, dan vind je vaak het goede type.

Oke bedankt :) , ik zal er morgen even naar kijken maar nu eerst slapen ;)

Hallo allemaal
Ik heb vandaag net een nieuwe Geluidskaart gekocht (geen idee welke, zat geen doosje bij ofzo). Ik heb hem er in gezet alles goed vast gedraait de cd met de drivers er in gedaan, en die geistaleerd maar toch komt er gekraak uit de boxen/headset. Volgens apparaatbeheer is mijn geluidskaart de: "Sound blaster Audigy" van creative. ik heb er ook al over nagedacht om de nieuwe drivers te downloaden maar er zijn wel 20 verschillende geluidskaarten die Sound blaster audigy heten en ook van creative zijn, heeft iemand een oplossing ???

kan ook makkelijker!!!

als je naar de site van creative gaat dan scant de site vanzelf welke kaart je hebt en
krijg je dus ook de juiste driver

http://nl.europe.creative.com/suppo...oduct=1&LangID=1043&hdDspLangID=1043&OCXType=

kan zijn dat je de kaart nog ff moet registreren als je dat nog niet gedaan hebt

Laatst bewerkt:
dan ligt het dus niet aan je drivers
maar je weet nu wel wat je hebt welke kaart

overgekocht van iemand??

geen kabelbreuken?
etc etc

ps:sorry dat ik je niet ff het standaard antwoord op helpmij heb gegeven

bij deze:download everest en je kunt zien wat je hebt!

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de tips maar volgens mij heb ik het al voor mekaar. Ik heb de (nieuwe in de winkel gekochte ) geluidskaart in een andere pci slot gedaan. En nu werkt alles weer :)

niet goed aangedrukt ofzo in de eerste?

tja hoe simpel is het soms he??!!

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

succes ermee en ga regelmatig naar site creative voor updates

weeni mischien werkte die slot niet zo goed ofzo, ik hou de site in de gaten, en nog bedankt allemaal :)

Geluidskaart in pc plaatsen

Hoe plaats ik een geluidskaart in mijn pc? ("Creative audigy" in "Asus A8V")

Men neme een Computerkast(met inhoud), een geluidskaart en een schroevendraaier.

- Schroef de computerkast open.
- Plaats de geluidskaart in een vrij PCI slot
- Zorg er voor dat de geluidskaart met het borgschroefje goed vast wordt gezet aan de computerkast.
- Schroef de computerkast weer dicht.
- Start de computer op.
- Installeer de drivers voor de geluidskaart.(indien nodig)
- Herstart de computer.
- Doe de stekkers die gaan naar je boxen/headset achterin de geluidskaart
- Nu moet de geluidskaart in volle glorie functioneren

En daar gaat het mis want dan krijg ik gekraak/getik/geplop tijdens het spelen van spellen (ook bij headset). En daar heb ik eerder ook al wat over gepost. Zie Forum>Hardware>Geluidskaarten>Gekraak tijdens spellen

Laatst bewerkt:
Ik dacht dat het gestopt was maar na een kwartier begon het gekraak/geplop/getik weer op nieuw :eek:

nee want hij doet het wel maar na een tijdje begint ie te ploppen

Ik heb je berichten samengevoegd, dit gaat prima samen in dit topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan