bios

• Onderwerp starter Onderwerp starter jokke
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jokke

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2003
Een back-up die op de CD staat kan ik niet openen.Telkens krijg ik het volgende bericht:"biosgeheugenopties -zoals caching of het maken van schaduwkopieen- uitschakelen.Ik kan wel in de BIOS maar hoe moet het dan verder,waar staat dat in de BIOS;???
dank bij voorbaat

Laatst bewerkt:
Een back-up die op de CD staat kan ik niet openen.Telkens krijg ik het volgende bericht:"biosgeheugenopties -zoals caching of het maken van schaduwkopieen- uitschakelen.Ik kan wel in de BIOS maar hoe moet het dan verder,waar staat dat in de BIOS;???
dank bij voorbaat

Het heeft met je biosinstellingen te maken, als je het probleem nog duidelijker kan omschrijven,
kunnen wij je misschien nog duidelijker helpen... :thumb:

Het heeft met je biosinstellingen te maken, als je het probleem nog duidelijker kan omschrijven,
kunnen wij je misschien nog duidelijker helpen... :thumb:

Van mijn werk (behandelingen enz...)neem ik dagelijks met een CD-Rewriter een back-up op CD.Nu blijkt dat die back-up telkens wel degelijk op die CD staat maar als ik die bestanden wil openen lukt dat niet.Elke keer weer krijg ik dan het bericht zoals beschreven hierboven.Dat bericht zegt dus dat ik in de BIOS (opstarten PC-als dan "setup" verschijnt klikken op "delete",dan zit ik in de BIOS) geheugenopties moet uitschakelen.Waar staat dat dan in de BIOS?

Waar dat in de BIOS staat, hangt af van je moederbord en de bios-versie.
Vaak zijn er handleidingen van moederborden te vinden op internet als pdf-bestand.

Dus: welk moederbord heb je?

Waar dat in de BIOS staat, hangt af van je moederbord en de bios-versie.
Vaak zijn er handleidingen van moederborden te vinden op internet als pdf-bestand.

Dus: welk moederbord heb je?

Waar kan ik dat terugvinden,Michael?

Download hier het programma Everest ( Free Edition ).
Ga in Everest dan naar Moederbord --> Moederbord of kijk bij Computer --> Overzicht.

Download hier het programma Everest ( Free Edition ).
Ga in Everest dan naar Moederbord --> Moederbord of kijk bij Computer --> Overzicht.

Moederbord
CPU type Intel Pentium 3 450MHz (4,5maal 100)
Moederbordnaam DFI CA61/CB50-V3/CB60-V3/PA61/PB50-V3/PB61-V3
Moederbordchip VIA VT82C693A Apollo Pro 133
BIOStype Award Modular (08/30/99)
Systeemgeheugen 192Mb (SDRAM)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan