Wat zoek jij in een...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Klaas Koopman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 nov 2006
Hallo Allemaal,

Momenteel ben ik bezig met een schoolproject waar ik gebruik moet maken van html/css, php/mysql, flash en actionscript en nog veel meer. Nou is mijn onderwerp het gebruiken van een weblog en daarbij de nodige extra's.

Maar nu vraag ik me af, wat zoeken jullie eigenlijk in een weblog. Het onderwerp van de weblog is Multimedia, met nadruk op het internet. Dus stel jij zou mijn weblog wel willen bezoeken, maar dan zoek je voor een bepaald onderwerp, wat zou dat zijn? Voorbeeld: Gratis layouts, informatie over SEO of het te koop/verkopen van domeinnamen?

Dit zijn slechts een paar voorbeelden, wat ik nu graag zou willen horen van jullie is wat jullie nou echt zouden willen zien!

Alvast bedankt voor jullie tijd.

Klaas Koopman

Momenteel ben ik bezig met een schoolproject waar ik gebruik moet maken van html/css, php/mysql, flash en actionscript en nog veel meer. Nou is mijn onderwerp het gebruiken van een weblog en daarbij de nodige extra's.
Voor een weblog heb je alles wat je opnoemt niet nodig.
Ga naar de Nederlandse My Spaces van MSN en je hebt in een paar minuten een weblog. Of ze allemaal zo interessant zijn...
Het internationale broertje is Space.com, maar ook daar zul je mij weinig vinden.
Wel interessante weblogs kun je vinden via de site van MVPS. Klik maar eens op een van de "links".

Voor een weblog heb je alles wat je opnoemt niet nodig.
Ga naar de Nederlandse My Spaces van MSN en je hebt in een paar minuten een weblog. Of ze allemaal zo interessant zijn...
Het internationale broertje is Space.com, maar ook daar zul je mij weinig vinden.
Wel interessante weblogs kun je vinden via de site van MVPS. Klik maar eens op een van de "links".

Ik weet dat we dat allemaal niet nodig hebben, maar dit is gewoon wat er in het project moet zitten. Ik heb een weblog gekozen omdat ik daar verder mee kan. Dus ik heb niet gekozen omdat ik dacht dat een weblog het allemaal nodig had, maar omdat het het soms wel kan gebruiken. Ik bedoel flash kan er makkelijk in en zo nog vele dingen.

Ik ben nu gewoon aan het inventariseren wat iedereen nou eigenlijk gewoon het liefst wil zien op een desbetreffende weblog!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan