Battlefield 1942 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

richardrook

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2006
Hallo,
ik heb de originele battlefield 1942. Als ik nu het spel opstart komt het logo van bf1942 en dan een zwart scherm en dan komt ie weer terug op het bureablad?? Misschien verkeerde komputer: 1ghz 384 m ram 64 mb videokaart. Wie weet???????

achter op de hoes van de game staan de minimale eisen voor de game

voldoet je pc wel?

ik hab de zelfde systeem eisen en bij mij draait i ook
zet je beeldscherm resolutie eens wat lager en op 60mhz

Volgens mij wel, ik heb de volgende videokaart: Intel(r) 82815 Graphics Controller.
hij ondersteunt wel opengl enzow maar ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Hey,

Als je op DIT lijstje kijkt, zul je zien waarom de game niet draait. Je grafische kaart kan het gewoon niet aan. Onthoud dat de onboard kaarten vaak een shared geheugen heeft, en aangezien deze game een redelijke zware is :confused:

Ik zou gaan kijken naar de kaart, kijk ook even naar de rest van je systeem:

Systeem eisen van de game
Minimum:
Operating System: Windows XP with latest service pack installed DirectX 9.0c February 2006 edition (included)
CPU: 1.7 Ghz
RAM: 512 Mb
Video Card: 128Mb DirectX compliant video card, Pixel shader 2.0 and above.
Hard Drive space: 1.8Gb of space is required to install the game
Internet connection: 128kbit Cable/DSL connection

In order to play the game at the recommended resolution, detail and performance levels, your computer should match or exceed the following specifications:

Operating System: Windows XP with latest service pack installed DirectX 9.0c February 2006 edition (included)
CPU: 3.0 Ghz
RAM: 1.5 Gb
Video Card: 256Mb DirectX compliant video card, Pixel shader 2.0 and above.
Hard Drive space: 1.8Gb of space is required to install the game
Internet connection: 512Mb Cable/DSL connection

dat is niet waar hoor, de systeemeisen ziiijn wel goed maar kdenk dat het aan de videokaart ligt. verkeerde. ik denk niet dat het aan het aantal geheugen van de videokaart ligt maar aan het type videokaart.

het zal wel aan ut ram geheugen liggen... want je zei da je 64 mb hebt en battlefield 1942 heeft 512 nodig...

Zou kunnen

Ik heb het zelfde soort probleem, maar dan nadat de computer is gereset, alle wel het zelfde, maar hij wil niet starten.

Welkom,

Het is is op Helpmij niet wenselijk om te reageren in oude topics en om je vraag in die van iemand anders te stellen.

Graag je eigen vraag aanmaken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan