Mijn draadloze internet doet het opzich prima. Ik heb drie verschillende computers verbonden met mijn draadloze router van Tiscali. Mijn beide zoons zeurden dat af en toe hun draadloze verbinding plots wegviel. Ik ben eens gaan kijken en wat mij opvalt is dat als ik bepaalde websites bezoek dat dan voor of tijdens het laden de verbinding wegvalt. De twee computers hebben dat probleem bij dezelfde websites. Mijn laptop ook draadloos aangesloten kent dit probleem in zijn geheel niet.
De twee computers zijn van verschillende merken (IBM en Dell) de ene is vijf jaar oud de Dell is nog geen jaar oud. Ik heb het idee dat het probleem nog niet zo lang geleden is ingetreden, een maand of twee drie geleden. Ik kan geen driver updates gevonden. Het zijn beiden USB sticks van verschillende merken, die ik niet eens kan zien op de sticks.
Het heeft wel altijd goed gewerkt trouwens.
Wie kan mij helpen??
Dank
De twee computers zijn van verschillende merken (IBM en Dell) de ene is vijf jaar oud de Dell is nog geen jaar oud. Ik heb het idee dat het probleem nog niet zo lang geleden is ingetreden, een maand of twee drie geleden. Ik kan geen driver updates gevonden. Het zijn beiden USB sticks van verschillende merken, die ik niet eens kan zien op de sticks.
Het heeft wel altijd goed gewerkt trouwens.
Wie kan mij helpen??
Dank