Haperende computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gammort

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2006
Hey allemaal,

Ik heb net een nieuwe computer gekocht en kheb een klein probleempje..

Het beeld + geluid hapert ongeveer elke 2 tellen heel eventjes.. dit is erg vervelend. Weet iemand hoe dit komt/op te lossen is?

Videokaart: Ati Radeon SE x300 128mb
Processor: Intel Celeron 2.8 GhZ

Kijk even in apparaten beheer of je daar gele of rode tekens ziet staan!
Heb je deze pc nieuw in de winkel gekocht?

Hey allemaal,

Ik heb net een nieuwe computer gekocht en kheb een klein probleempje..

Het beeld + geluid hapert ongeveer elke 2 tellen heel eventjes.. dit is erg vervelend. Weet iemand hoe dit komt/op te lossen is?

Videokaart: Ati Radeon SE x300 128mb
Processor: Intel Celeron 2.8 GhZ

Dit zullen waarschijnlijk gewoon driver problemen zijn.
Zit waarschijnlijk een cd met drivers bij geleverd.
Installeer de VGA en SOUND driver en kijk dan of ie het nog doet.
Greetsz Thooms.

Kijk even in apparaten beheer of je daar gele of rode tekens ziet staan!
Heb je deze pc nieuw in de winkel gekocht?

Ja dat had ik ook al gelezen in de standaard Help van windows, maar kheb nieuwe drivers voor m'n videokaart gedownload en ik heb er nu geen last van maar dat had ik eerder deze dag ook niet.. misschien komt het nog terug.

Enn.. moederbord, videokaart, processor, ram geheugen (en voeding) zijn allemaal niet.. de cd en dvd players en harde schijf niet.. maar die hebben er niets mee te maken..

Dit zullen waarschijnlijk gewoon driver problemen zijn.
Zit waarschijnlijk een cd met drivers bij geleverd.
Installeer de VGA en SOUND driver en kijk dan of ie het nog doet.
Greetsz Thooms.

Ja deze heb ik al geinstalleerd, maar misschien waren de drivers out of date dus heb ik maar die van de site gedownload, laatste update sinds 15 november 2006 dus moet goed zijn..

Kmoet btw ook .NET framework 2.0 downloaden weet iemand waar ik dat effe snel kan downloaden?

Ja deze heb ik al geinstalleerd, maar misschien waren de drivers out of date dus heb ik maar die van de site gedownload, laatste update sinds 15 november 2006 dus moet goed zijn..

Kmoet btw ook .NET framework 2.0 downloaden weet iemand waar ik dat effe snel kan downloaden?

microsoft.com???
microsoft.nl???
Greetsz Thooms.

Deze kun je hier binnen halenhttp://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=0856eacb-4362-4b0d-8edd-aab15c5e04f5&displaylang=en

Maar als de Pc het nu weer naar behoren doet,en na verloop van tijd weer problemen geeft,is er toch iets anders aan de hand.

Welkom op Helpmij. :)

Je vraag is verplaatst naar een geschiktere sectie.

..

Bedankt, altijd lastig om het juist in te delen, vooral als je niet weet wat het probleem is.. misschien ligt het aan de hardware of misschien wel aan de software ;)

Ik had precies hetzelfde, en ik heb al een aantal dingen geprobeert. Zoals opnieuw opstarten, sessie herstellen, instellingen wijzigen, virusscan, progamma's verwijderen en computer leegmaken. Maar dat helpt allemaal niet. :confused: Het enige wat bij mij het aantal haperingen van 2 seconden naar 2-10 minuten verminderde, was de kabel van mijn pc verplaatsen naar een koelere plek omdat hij oververhit was denk ik dus. Ik heb dan ook een kamer met 2 kleine raampjes en een ander raam wat niet open kan dus het is hier behoorlijk warm. (Ik had hier namelijk geen last van in mijn vorige kamer en huis.) Het kan nu bij mij zo zijn dat hij beschadigd is, dus probeer dit eventueel z.s.m. Tenzei je geen accu in je kabel hebt zitten of wat het ook mag zijn, en het gewoon een draad is.

Ik hoop dat dit vanpas komt voor u of andere lezers met een haperende computer.
Groetjes Chelt.

Welkom Chelt,

Het topic stamt uit 2006 en is niet actueel meer. Derhalve hoeft daar niet meer op gereageerd te worden :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan