Vraagje over psp

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Goedenavond luitjes,

Vraagje over PSP.
Als ik een kort filmpje heb van 31mb, Het is een winamp media file, Als ik dat op geheugen kaartje van psp plaats, Hoe speel ik het dan af want onder "video"herkent hij hem niet...

Enig idee ?

Winamp media file? Toch niet wmf, want dat is een Microsoft format.
Welke extensie heeft het filmpje wel? Avi, mpg?

zet hem in de mp_root map en dan in de anv of die andere map
en het videobestand moet eerst geformateerd worden naar mp4 met bijv pspvideo9

PSP vragjuh

HEEJ

ik heb een vraguh je ik heb een 1 gigabyte geheugenkaartje alleen ik heb daar muziek op gezet en kan dat nergens terugvinden wil iemand mij aub helpen. ook niet onder tracks

gacvdberg@hotmail.com

HEEJ

ik heb een vraguh je ik heb een 1 gigabyte geheugenkaartje alleen ik heb daar muziek op gezet en kan dat nergens terugvinden wil iemand mij aub helpen. ook niet onder tracks

gacvdberg@hotmail.com

Als je , je psp aansluit op de computer krijg je de map te zen met "psp" als het goed is moet je in die map een map aan maken met de naam "music"en daar je mp3 file's in plaatsen.

zeg het uit me hoofd kan het ook verkeerd hebben. maar probeer dat even.. anders hoor ik het wel en pak ik me psp er zelf ook even bij..

je moet de geheugen kaart frmteren en an is alles opgelost!!!

Ik heb zelf de psp ook.
Als je je muziek wil draaien moet je in de map van de geheugenkaart een map music maken.
Het staat allemaal in de handleiding welke mappen je moet maken.
Als je die mappen maakt en je zet je muziek en video's en afbeeldingen in de goeie map dan kan je ze afspelen en bekijken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan