ATI Radeon 9250 probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jort112

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 dec 2006
:mad: Ik word gek!

Een tijdje geleden heb ik een 9250 gekocht, en op eerste gezicht leek alles perfect te werken. Probleem is, is download de juiste drivers, alles werkt perfect, maar dan een paar dagen later, werkt mijn direct3d niet meer en draait geen een spel meer. dan deinstaller ik de drivers weer, wis ik alles met drivercleaner, installeer ik de juiste drivers weer ( heb alles van de officiele catalyst tot dna en omega geprobeerd) en dan doet alles het weer goed voor een paar dagen, (meestal 1) en dan plotseling heb ik weer het zelfde probleem. is mijn kaart nu stuk of? je zou denken van niet, want dan zou ie het ook niet voor een paar dagen doen, maar ik weet hier echt geen raad mee:(

iemand suggesties? bvd!

Je geeft aan dat je de juiste drivers hebt gedownload. Op het gevaar af dat je boos wordt, je hebt inderdaad deze drivers geinstalleerd?
Je hebt met drivercleaner gewist, maar heb je ook de voorgeschreven verwijdering van ATI uitgevoerd?

hey k heb dezelfde kaart en heb ook precies het zelfde probleem. ik heb de kaart heb een tijdje. toen k heb kochten en instaleerede draaide alles oke tot na een paar maanden opeens alle spellen chraste, ik ben toen op zoek gegaan naar nieuwe drivers op de ATI site om dat k dacht dat het daar aan lag ( is trouwens wel een hele irritante site ik weet helemaal niet welke drivers ik daar vanaf moet halen), heb daar een versie van catalyst control center gedownload geinstaleerd, oke alles ging weer goed tot na een paar weken weer alles chraste, ben toen weer naar de ATI site gegaan en heb weer gezoecht naar drivers maar kon alleen drivers vinden die ik al de vorige keer had gedownload dus schoot daar niet echt mee op, toen beetje gaan google naar drivers en kwam zo op helpmij.nl, heb daar mijn probleem voor gelegd (hier zo) na dat allemaal te hebben gedaan draaide alles op mijn pc weer goed, tot vandaag. ik starte een spel op en toen ik wou beginnen chraste het. ben nu de nieuwste drivers voor mijn pc aan het downloaden want dat topic was 3 dagen geleden bijgewerkt dus die zijn volgens mij nieuw. eens kijken of dat wat opbrengt.:confused:

Grtz
J.vanmerkom a.k.a / Jop:p

Laatst bewerkt:
Mijn probleem is (tot nu toe dan) denk ik opgelost, wat ik gedaan heb is via configuratie scherm / hardware de installatie ongedaan maken, heropstarten en de computer je kaart weer laten installeren, toen heb ik alle drivers overnieuw geinstalleerd, en sindsdien heb ik geen problemen meer.. misschien het proberen waard! succes

Mijn probleem is (tot nu toe dan) denk ik opgelost, wat ik gedaan heb is via configuratie scherm / hardware de installatie ongedaan maken, heropstarten en de computer je kaart weer laten installeren, toen heb ik alle drivers overnieuw geinstalleerd, en sindsdien heb ik geen problemen meer.. misschien het proberen waard! succes

oke zal het eens proberen. bedankt:thumb:

hey het is nu 5 dagen later en ik heb weer het zelfde probleem als ik een spel opstart en echt wil gaan spelen springt mijn beeld op zwart en gebeurt er niks meer:mad: ik ga nu ff proberen dat wat je me hebt voor geschreven dat van de instalatie ongedaan maken

Gtrz Jop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan