Nieuwe Syncmaster940bw, 19" wide

Status
Niet open voor verdere reacties.

RiccoNL

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2005
Hallo allemaal,

Ik heb reeds een Samsung Syncmaster 940bw, 19" widescreen aangeschaft.
Alleen ik heb geen idee wat voor resolutie ik moet gebruiken in windows en spellen.
Meestal krijg ik een slecht beeld met wazige tekst ect.

Iemand een idee wat ik fout doe?

Er staat in de handleiding:

Optimale resolutie 1440 x 900@60 Hz

Dat de verversingssnelheid 60Hz dient te zijn is normaal voor tft/lcd schermen, dat geldt ook voor andere resoluties dan 1440 x 900.

Handleiding (o.a. in het NL) en drivers van je monitor hier te downloaden.

Tijs.

Laatst bewerkt:
En de Clear Type Tuning tool, gebruiken, om je letters mooi op het schem te krijgen, installeren, en in het configuratiescherm, staat dan die tool, het is wel even expermiteren, voor de goede weergave, maar dan heb je ook wat.

bedankt voor alle andwoorden, ik heb de driver geinstalleerd maar ik vind nogsteeds geen goede resolutie, 1400x900 staat niet in de lijst.

ik heb een ATI Radeon x1600 PRO 512mb

Sorry maar ik weet echt niks op dit gebied, maar aangezien de max resolutie van mijn kaart hoger is dan de beste resolutie voor mijn monitor zou 1400x900 toch in de lijst moeten staan?

Sorry maar ik weet echt niks op dit gebied, maar aangezien de max resolutie van mijn kaart hoger is dan de beste resolutie voor mijn monitor zou 1400x900 toch in de lijst moeten staan?

welke lijst bedoel je?
attachment.php

Bijlagen

• Screenshot_022.jpg
    Screenshot_022.jpg
    40,8 KB · Weergaven: 91
bedankt voor alle andwoorden, ik heb de driver geinstalleerd maar ik vind nogsteeds geen goede resolutie, 1400x900 staat niet in de lijst.

ik heb een ATI Radeon x1600 PRO 512mb

Heb die kaart in de silent uitvoering, kun je gewoon met bovenstaande regeling op 1440x900 zetten, hoor.

Kijk eens bij geavanceerd, en beeldscherm, vink de optie uit, modi verbergen, ect.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan