Hoi, sinds vandaag heb ik een probleem met mijn pc Toen ik een spelletje ging spelen herstartte mijn pc na een aantal seconden, de pc was nog maar 10 tot 20 minuutjes aan. Bij het herstarten kwam hij niet verder dan het Windows laad scherm, hij herstart weer. Windows werkt alleen als ik hem in de veilige modus start.
Nog wat extra dingen, ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar toch:
- Gister heb ik McAfee eraf gegooid en zit ik sinds gister zonder firewall / virusscanner
- Gister heb ik met een programma, genaamd: SpyBot mijn pc gescand en gevonden spyware heeft hij verwijderd, er was wel 1 dingetje dat hij niet kon verwijderen maar hij vroeg om toestemming om de volgende keer dat ik de pc zou opstarten (vandaag) het programma mogen te draaien met een scan.
- Ik ben vandaag dus begonnen met de scan die hij automatisch zou starten bij het opstarten van windows, hij heeft weer een aantal bestanden verwijderd.
- Eergister heb ik mijn Ati driver vernieuwd, (Grafische kaart).
Ik hoop dat ik kan worden geholpen.. anders installeer ik windows maar weer opnieuw.
in ieder geval erg bedankt.
Nog wat extra dingen, ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar toch:
- Gister heb ik McAfee eraf gegooid en zit ik sinds gister zonder firewall / virusscanner
- Gister heb ik met een programma, genaamd: SpyBot mijn pc gescand en gevonden spyware heeft hij verwijderd, er was wel 1 dingetje dat hij niet kon verwijderen maar hij vroeg om toestemming om de volgende keer dat ik de pc zou opstarten (vandaag) het programma mogen te draaien met een scan.
- Ik ben vandaag dus begonnen met de scan die hij automatisch zou starten bij het opstarten van windows, hij heeft weer een aantal bestanden verwijderd.
- Eergister heb ik mijn Ati driver vernieuwd, (Grafische kaart).
Ik hoop dat ik kan worden geholpen.. anders installeer ik windows maar weer opnieuw.
in ieder geval erg bedankt.
Laatst bewerkt: