PHP/SQL boek

Status
Niet open voor verdere reacties.

ger@ld

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2006
Dag mensen,,
Ik ben op zoek naar een goed (engels) boek waarin PHP en (my)SQL heel uitgebreid naar voren komen om te gebruiken.

Op het ook heb ik dit boek:
PHP and MySQL Web Development (bol.com)

Kent iemand dit boek? Zo ja, zit ik dan in de goede richting, of weet iemand een boek wat meer kwaliteit heeft? (Ik wil er de wat grotere projecten mee maken)

Tanx,
Gerald

Dag mensen,,
Ik ben op zoek naar een goed (engels) boek waarin PHP en (my)SQL heel uitgebreid naar voren komen om te gebruiken.

Op het ook heb ik dit boek:
PHP and MySQL Web Development (bol.com)

Kent iemand dit boek? Zo ja, zit ik dan in de goede richting, of weet iemand een boek wat meer kwaliteit heeft? (Ik wil er de wat grotere projecten mee maken)

Tanx,
Gerald

Hier zijn elektronische boeken te vinden.
http://www.heelom.com/Echo/zoekrobot/Top10/search/?k=php+boek+downloaden

of

Je kan het downloaden van rapideshere.com (gratis). vijf boeken in een zip over php, mysql, apach.

DownloadLink: http://rapidshare.com/files/8275561/MySQL_PHP.zip.html

Kies "free" 25 MB mag je gratis downloaden.

Laatst bewerkt:
Bedankt! Ik heb zeker het idee dat ik hier wat aan zal hebben :thumb:

Nog wel een vraagje: heeft dat boek wat ik aangaf kwaliteit met betrekking tot PHP?

Bedankt! Ik heb zeker het idee dat ik hier wat aan zal hebben :thumb:

Nog wel een vraagje: heeft dat boek wat ik aangaf kwaliteit met betrekking tot PHP?

Om een grote project te maken zou je moeten niet alleen een boek aanschaffen maar 10 (beter apart over database server en over de taal) + zou je moeten aantal kleine projecten al achter je rug hebben. Kwaliteit van een boek over programmeren kan je zelf beoordelen door een hoofdstuk te lezen. (als je niets ervan kan begrijpen dan het is een nuttige boek)

:) .

Meestaal begin je eerst een project te maken en dan zoek je een bijhorende boek (documentatie over een bepaald onderwerp).

Laatst bewerkt:
je kan bijvoorbeeld beginnen met een nieuwssysteem.
dat is niet zo moeilijk nl en zijn wel wat tutorials voor. op die manier kan je steeds probleemgericht opzoeken hoe je iets oplost en zo leer je het uiteindelijk veel beter dan door gewoon een boekje te lezen

Je kan heel veel PHP/MYSQL-boeken op Internet downloaden. Maar dan wel illegaal, dat is dus niet aan te raden.

Maar als je beginner bent, zou ik gewoon een van de dummies-collectie van Janet Valade kopen. Indien je wat meer gevorderd bent kun je dan zo'n boek als wat jij zegt kopen.

Ik persoonlijk vond het in moeilijk engels beschreven, ik begreep het dus voor geen meter. Maar dat boek waar jij het over hebt bevat wel heel veel pictures, na elke uitleg van een stukje php-code. (Ze gebruiken een movie-site ofzoiets om jij wegwijs te maken!). Ikzelf heb er weinig van geleerd behalve dan de makkelijkere functies, maar dat lag aan mij: ik begreep het engels niet. Ik heb hem nog steeds niet uitgelezen.(dik boek!), er wordt heel veel beschreven een echte aanrader dus als je goed engels kunt spreken, de moeilijke onderwerpen komen al gauw aan bod. Je weet wel over classes en OOP.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan