drivers nvidia vanta/vanta lt

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericiboy12

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 dec 2006
hallo.
ik kan geen goede drivers vinden voor mijn grafische kaart. het is een nvidia vanta/vanta lt kaart. de drivers die ik heb kunnen geen andere resolutie aan als 800 x 600 terwijl ik 1024x768 wil. mijn beeldscherm ondersteunt die resolutie en me grafische kaart ook want ik heb hem laatst moeten formateren en daarvoor had ik wel gewoon 1024x768 dus. en de drivers die ik heb gevonden tot nu toe ondersteunen geen xp :S
zouden jullie mij kunnen helpen??

gr. eric

nope

neej tot wat ik nu heb gevonden niet. ik heb er een gevonden die vanta ondersteunt maar das niet voor xp:S en voor de rest is het beetje iri om daar te zoeken. ik ben nog druk zoeken maar het lukt me niet.

oh dat wist ik niet. weet jij waar ik die kan vinden? en zou je dan mischien even de link in een bericht willen zetten??

neej lukt allebij niet.
want ik doe het bij stuurprogramma bewerken fsow.
maar ik kan geen goede vinden maar kvind ut raar want had eerst windows xp proffesional en daar had ik zonder drivers te hoeven zoeken al de 1024x768 resolutie en bij windows xp home edition niet. kwou wel windows pro er op maar cd was kapot:S
maar weten mensen nog sites waar ik ze kan downloaden? want het werkt egt ***** met de 800x600 reso

Ik vind het in elk geval heel knap dat je in minder dan 20 minuten twee versies van stuurprogramma's hebt kunnen uitproberen!

In 20 minuten nieuwe stuurprogramma downloaden, oude stuurprogramma verwijderen, nieuwe stuurprogramma installeren, nieuwe stuurprogramma uitproberen, nieuwe stuurprogramma verwijderen, andere stuurprogramma downloaden, andere stuurprogramma installeren, andere stuurprogramma uitproberen. Vervolgens reactie op Helpmij zetten dat ze allebei niet werken. En dit alles in minder dan 20 minuten!

Dat doe ik je niet na in zo korte tijd ;)

Ik krijg inderdaad ook zo'n flauw vermoeden dat TS het een en ander niet op de correcte manier de-installeert en vervolgens installeert.
Graag reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan