Cod 2 draait haperend/langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

tieskeman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 dec 2006
Hallo,

Mijn Cod2 die haperd heel erg bij zowel singleplayer als bij multiplayer. Als ik bij somige stukken in singleplayer gewoon tegen een kaal stukje muur aankijk dan is er opeens niks aan de hand en loopt hij als een zonnetje. Het rare is dat ik mijn computer opnieuw geinstalleerd heb maar dat hij voor de herinstallatie gewoon als een zonnetje liep. Ik heb een Nvidia geforce4 mx4000 die het altijd goed gedaan heeft. Ik heb bij mijn instellingen de rendering al op Directx 7 gezet maar het help niet zo veel hij loopt ietsjes beter.

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft!

Gr. Tieskeman

Je moet ff de nieuwste drivers voor je videokaart en chipset van je moederbord downloaden en installeren.

Heb je ook al es geprobeerd de grafische settings wat lager te zetten in het spel?

Je moet ff de nieuwste drivers voor je videokaart en chipset van je moederbord downloaden en installeren.

Heb je ook al es geprobeerd de grafische settings wat lager te zetten in het spel?
Mijn videokaart heb ik al geupdate en zou je me kunnen helpen met het vinden van de update voor mijn chipset ik kan hem namelijk niet vinden.
chipset : Veld Waarde
Noord Brug Eigenschappen
Noord Brug VIA P4M800 Pro
Revisie 00
In-Order Queue Depth 12

Geintegreerde Grafische kaart
Grafische kaarttype VIA/S3 UniChrome Pro
Grafische kaartstatus Gedeactiveerd

AGP apparaat
AGP Versie 3.05
AGP Status Gedeactiveerd
AGP-apparaat Asus V9400 Magic
AGP doorvoergrootte 128 MB
Ondersteunde AGP Snelheid 1x, 2x, 4x, 8x
Fast-Write Niet ondersteund
Side Band Addressing Ondersteund, Gedeactiveerd

Chipsetfabrikant
Firmanaam VIA Technologies, Inc.
Productinformatie http://www.via.com.tw/en/products/chipsets
Besturingssoftware download http://www.viaarena.com/?PageID=2

Problemen en Suggesties
Probleem AGP is gedeactiveerd. Dit veroorzaakt misschien prestatieproblemen.
Wat betekend dit? en hoe kan ik dat AGP activeren?

Ik heb ook al en keer alles op laag gezet en alle achtergrond programma's afgesloten maar dat maakten geen verschil.

Laatst bewerkt:
Ik heb alles geupdate en de pc opnieuw opgestart maar hij vertoont nog steeds geen verschil:confused: iemand een idee wat het anders nog kan zijn???

Dit is een redelijk zwaar spel en denk gewoon dat je een te verouderd systeem heb dit fantsoenlijk te draaien helaas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan