beginners vraag in het branden

Status
Niet open voor verdere reacties.
het is klaar en het is maar 850 MB geworden :P
en wat nu ?

kleine film man...moet egt wat mis zijn gegaan.

is het de hele film?..probeer hem is met geluid te luistere

als alles goed is moet je die 2 mappen gewoon naar je lege DVD kopieren/branden

ik geef je 1 tip
download met nieuwsgroepen(erg moeilijk, handleiding op internet te vinden)
of via torrents. (azurues gebruiken en een torrent erbij op internet zoeken (dit is wel makkelijk)

een torrent is een heel klein bestandje, die open je dan met azurues(er bestaan ook andere maar deze gebruik ik)
vervolgends gaat azureus naar seeders/uploaders zoeken en azureus gaat via de uploaders jouw film downloaden(geen populaire film=geen uploaders=geen download)

P.S. torrents gaan meestal niet zo snel omdat het allemaal aan de uploaders ligt.

suc6

ik heb de heele film laten afspeelen en het werkt met geluid enzo , maar als ik het laat afspeelen staat er in het midden van sherm altijd 'winAvi en remove it and buy $29 ' .

ik heb de heele film laten afspeelen en het werkt met geluid enzo , maar als ik het laat afspeelen staat er in het midden van sherm altijd 'winAvi en remove it and buy $29 ' .

oja..vergeten:P

zoek effe op internet een naam en een key voor winavi

vet eritant

had ik ook maar daarmee opgelost

het is gelukt winAvi buy $29.95 is weg in midden van mijn screen :) .

Laatst bewerkt:
ik heb een klein probleempje , ik heb het op DVD-RW gekregen maar als ik laat afspeelen heb ik precies lag erop .
als ik het laat afspeelen op mijn Playstation heb ik Zwart wit beeld :s volgens mij doe ik iets verkeert .

Laatst bewerkt:
ik denk dat ik weet hoe dat komt , maar ik ben momenteel niet zo zeker van .

ik denk dat ik mijn 2 bestanden bijeen moet koppelen zodat dat 1 bestand vormt .
weet iemand een goed programma waarmee ik .Avi en .WM bestand same kan koppelen ?

ik heb een klein probleempje , ik heb het op DVD-RW gekregen maar als ik laat afspeelen heb ik precies lag erop .
als ik het laat afspeelen op mijn Playstation heb ik Zwart wit beeld :s volgens mij doe ik iets verkeert .

Een Playstation 2 kan volgens mij geen RW (ReWritable) DVD s afspelen probeer het is op een echte DVD speler:thumb: of met als je het toch op een PS2 wil afspelen kan je miss DVD-R of DVD+R maar NIET op een DVD+-RW

Groetjes Jelmer:thumb:

Succe6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan