Installatieprobleemn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Montaigne

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2005
Hallo medeforumleden,

Ik heb vandaag iets stoms gedaan.
Vanmorgen heb ik een externe harde schijf aangesloten op de computer van mijn vrouw.
Dat is allemaal prima gelukt, alleen ik kwam op het stomme idee om het programma Photoshop op deze harde schrijf te zetten. Ik heb eerst het programma van de C-schijf verwijderd en toen heb ik het programma geinstalleerd op de externe harde schijf. Maar het programma startte niet op. Toen heb ik het weer gedeinstalleerd en weer geprobeerd het op de C-schijf te installeren. Helaas, ik krijg het niet meer geinstalleerd. Bij het opstarten krijg ik de melding van Windows Installer "Installatie voorbereiden". en dat blijft een hele tijd hangen. Elke keer als ik "Deze computer" wil opstarten verschijnt deze melding. Het programma staat wel in de softwarelijst maar ik kan het programma niet opstarten.

Wie weet een andere oplossing dan formatteren. Of zou het iets te maken kunnen hebben met de nieuwe harde schijf?

Vriendelijke groet Ton

Ik gebruik het programma Windows XP

Haal de Externe HD er af,en haal CCleaner op (installeer dat zonder de Yahoo toolbar)
Laat dat zijn werk doen,ook onderdeel Problemen en geef toestemming ervoor.
Probeer nu weer Photoshop te installeren

Installatieprobleem

Haal de Externe HD er af,en haal CCleaner op (installeer dat zonder de Yahoo toolbar)
Laat dat zijn werk doen,ook onderdeel Problemen en geef toestemming ervoor.
Probeer nu weer Photoshop te installeren

Hallo, Bandit123 bedankt voor je snelle reactie.
Ik heb de cleaner zijn werk laten doen en ik kreeg de volgende melding:

Het bestand genoemd bij: C:\DOCUME~1\DIANNE~1\LOCALS~1\Temp\Unwise.exe kon niet worden gevonden. Deze referenties blijven vaak achter nadat software is verwijderd.

Oplossing: Verwijder de registerwaarden.

Hoe moet ik dat doen

Vriendelijke groet Ton

Doe dat met Dit en installeer het,en dan openen.
Bij Optie >Taal kun je Dutch aanvinken, voor NL

Ga naar Extra>register opschonen>doe ze allemaal.
Selecteer alles dan en verwijderen ,onderaan

Installatieprobleem

Doe dat met Dit en installeer het,en dan openen.
Bij Optie >Taal kun je Dutch aanvinken, voor NL

Ga naar Extra>register opschonen>doe ze allemaal.
Selecteer alles dan en verwijderen ,onderaan

ik heb het programmaatje geinstalleerd maar ik kom niet bij optie Taal etc. Ik heb het programaatje op het buroblad staan. Ik doe waarschijnlijk iets fouts.

Groet Ton

Installatieprobleem

Ik kan het probleem niet opgelost krijgen.
Mijn excuus voor de late afmelding. Ik heb de harde schijf geformatteerd.

Groet Ton

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan