mindstorms

Status
Niet open voor verdere reacties.

compudoc

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 jul 2006
Ik heb lego mindstorms gekocht maar nou heb ik alleen een PC met bluetooth en geen telefoon. Kan ik deze dan toch besturen via bluetooth met de PC of kan dit echt alleen met een Telefoon?

alvast bedankt.

Wat ik op internet las is dat hij te besturen is met de pc.

en misschien nog iets duidelijker want ik zie het eigenlijk niet staan, sorry:confused:

maar met de telefoon kan je hem besturen. en mijn vraag is of dit ook met de PC kan.

Het downloaden van een programma is makkelijk. Gebruikers van Bluetooth® op de computer kunnen draadloos hun programma’s naar de NXT sturen, anders is er ook nog de mogelijkheid om het via een inbegrepen USB 2.0 kabel te versturen.
Vanaf daar opereert de robot zelfstandig van de computer. Met de mogelijkheid van Bluetooth technologie komt ook de mogelijkheid voor het bedienen met de hand van de robots om de hoek kijken, bijvoorbeeld met een mobiele telefoon of PDA.
Dat staat er op een van de vele sites over dit onderwerp. Is dat wat je weten wilt?

Met de mogelijkheid van Bluetooth technologie komt ook de mogelijkheid voor het bedienen met de hand van de robots om de hoek kijken, bijvoorbeeld met een mobiele telefoon of PDA.
Dat staat er op een van de vele sites over dit onderwerp. Is dat wat je weten wilt?

ja, ik wil weten hoe je dat doet alleen niet met een telefoon of PDA maar met mijn PC

Bel de leverancier, of neem contact op met Lego, bijna niemand heeft zo'n ding.

Bel de leverancier, of neem contact op met Lego, bijna niemand heeft zo'n ding.

ze waren hier binnen 2 dagen uitverkocht;)
ik zal wel even contact opnemen.

ja, ik wil weten hoe je dat doet alleen niet met een telefoon of PDA maar met mijn PC
Het downloaden van een programma is makkelijk. Gebruikers van Bluetooth® op de computer kunnen draadloos hun programma’s naar de NXT sturen, anders is er ook nog de mogelijkheid om het via een inbegrepen USB 2.0 kabel te versturen.
Ik had het daar ook over een pc en niet over een telefoon. Zit er bij dit wondere apparaat geen handleiding??? Mag voor die prijs zelfs een Nederlandse bij zitten wat mij betreft :rolleyes:

er zit wel een handleiding bij en ik had ook begrepen dat je het over een pc had maar dat bedoelde ik niet helemaal.

jij hebt het over het geprogrammeerde programmatje om de robot iets te laten doen en ik had het over de software voor de pc om net als met de telefoon de robot te besturen via bluetooth.

ik hoop dat je het nu snapt (als je dat al niet deed):D

Dat is mijn hele punt.... als ze je dat ook via de pc willen laten doen ( en dat is mogelijk zeggen ze ) Waarom zit dat er dan niet bij???? of een verwijzing naar hoe je er aan kan komen????? En waarom beschrijven ze dat niet in de handleiding? Staat er wel iets over de mobiel in? Hoe je aan de software komt om met die mobiel de robot via BT te besturen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan