IP adres veranderen//verbergen..

Status
Niet open voor verdere reacties.

afghanboy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
Hallo mensen..

zo als jullie zien ben ik hier nieuw op deze site..en ik had een vraagje..ik wil graag mijn IP adress veranderen of verbergen alleen ik wil weten hoe dat moet??!!..

ik heb als provider modem en router we hebben 2pc's en bij beide pc is internet

reden: omdat ik door een site ben verbannen daarom en ik wil weer naar die site gaan..

( P.S : sorry als ik ut op een foute rubliek heb geplaats..)

mvg..afghanboy

Verbergen is geen optie. Je kunt beter contact opnemen met de beheerder van de betreffende website.

Mocht hij je niet toelaten dan zul je het zelf toch echt te bont gemaakt hebben!

Verbergen is geen optie. Je kunt beter contact opnemen met de beheerder van de betreffende website.

Mocht hij je niet toelaten dan zul je het zelf toch echt te bont gemaakt hebben!

Hall0..

Dat kan ook wat je zegt,, maar er zijn programma's ervoor..en ik heb al 1keer veranderd heb ik gebeld en toen deed 2weken me internet niet want in 1huis mag je tog geen 2of meerder pc's met internet hebben alleen eentje en ik heb router en modem dus als ze ut weten dan krijg ook boete..en dan heeft 1pc bij ons internet en we willen graag dat het allebei het doet..

Maar toch bedankt!

En als je een behoorlijke provider hebt mag je gewoon een router hebben met meer PC's er achter.

[modedit]Ongepast taalgebruik verwijderd[modedit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij :thumb:
Wat is je provider & wat voor een modem gebruik je als ik vragen mag? sommige modems bij sommige providers kunnen namelijk door een bepaalde manier te resetten een ander IP krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan