Kan niet op bepaalde sites komen..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emporio

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2006
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem wat al een tijdje aan de gang is, als ik naar bepaalde websites ga worden meteen alle websites afgesloten die al aanstonden, zonder enig bericht erbij.

Dit merkte ik bv toen ik Azureus wou downloaden van de orginele site van Azureus, daarna kwam het bij meer websites aan de orde.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Bvd.

Azureus gebruikt Java dus het ligt zoals seeburg al zegt aan je Java.

Bij welke sites gebeurt het?

Hallo,

Ik zit met het volgende probleem wat al een tijdje aan de gang is, als ik naar bepaalde websites ga worden meteen alle websites afgesloten die al aanstonden, zonder enig bericht erbij.

Dit merkte ik bv toen ik Azureus wou downloaden van de orginele site van Azureus, daarna kwam het bij meer websites aan de orde.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Bvd.

heb je geen toolbars, ik heb eerder een topic gelezen en hij had het zelfde probleem door een toolbar.:)

Het hangt er vanaf wat voor websites het zijn:

Sites met Java hebben natuurlijk Java nodig en Azureus ook Java nodig, dus daar zou het denk ik aan kunnen liggen.

Java is juist geinstalleerd daar kan het niet aan liggen denk ik, bij deze site gebeurd het ook www.its-learning.com na het inloggen sluit die alles meteen af

Als je Firefox gebruikt: Firefox deinstalleren en de nieuwste versie installeren

Als je Internet Explorer gebruikt: download hier direct de IEFix. Sluit dan Internet Explorer en start de iefix.

En vraagje: krijg je nog een melding?

Mooi dat het gelukt is!:thumb:

Nieuwsgierig: het is gelukt na de IEFix gebruikt te hebben?

En dan mag je de vraag rechtsonder op Vraag is opgelost zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan