Monitor springt niet aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

038soldier

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2006
Nou kijk.. heb toch op de normale manier de laptop opengekregen en heb deze helemaal stofvrij gemaakt, zat heel wat stof in!!!

Daardoor viel deze dus continu uit en werd die ook heet dus. Dat probleem opgelost dus.

Maar nu heb ik de processor van deze verwijderd, omdat deze in mijn normale pc past en ja hoor de pinnetjes passen precies!!

En opdezelfde plek zitten deze als bij mn intel celeron. Mijn moederbord ondersteund socket478 en ook pentium 4.

Met opstarten echter een probleem... het beeldscherm springt niet aan, maar de pc blijft rustig aan staan.

Kan het zijn dat ik bijvoorbeeld het batterijtje of iets eruit moet halen en er weer in om het beeldscherm aan te laten springen of werkt de processor niet ivm eventueel ander Voltgebruik.

Weet iemand waarom mijn beeld niet aanspringt, terwijl de pc niet uitspringt ??

De videokaart MOET wel goedzijn, dit gebeurt namelijk met zowel mijn 9200SE als die van mijn broertje, voor de rest zkr weten goed anagesloten naar de monitor etc.

Alvast Bedankt!:thumb:

ik weet niet ckr hoor maar laptops hebben inderdaad een ander voltage dan cpu in desktop dat is om elektriciteit te besparen. Je kan dus (volgens mij) niet zomaar ff je cpu'tje swappen zelfs als ie past. Misschien zit ik er naast hoor :o

Me buurman zei dat ook al, maar ook dat deze dan gelijk uit zou gaan sprnigen als de voltages niet oke waren, de pc blijft gewoon aan staan en de koeler en al draait, hmmzz de buurman doet deze dingen trouwens de hele dag, is zn werk, dus hij zal niet zomaar er naast zitten, maarja hij wist het ook niet zkr maar bedankt voor de snelle response.

Me buurman zei dat ook al, maar ook dat deze dan gelijk uit zou gaan sprnigen als de voltages niet oke waren,

Je buurman heeft gelijk...

Maar... een pc... werkt niet op CPU.. het werkt op stroom... dus als de cpu het niet doet... zal de voeding nog steeds stroom proberen te geven aan de moederbord...

lol oke inderdaad.

Dacht de hele pc valt dan uit, maar heel erg bedankt voor het antwoord.

Is duidelijk zo, kan helaas niet.

Dan maar de laptop proberen te maken.

MVG :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan