Slecht internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

jefvanoevelen

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2004
Hallo, Ik heb 3 pc's op een router aangesloten, waarvan 2 laptops en een bedraad. Met de 2 laptops krijg ik een prima internetverbinding en kan ik ook goed met elkaar communiceren, behalve met de bedraade pc. Met het bedraade pc krijg ik slechte verbinding en kan dus ook niet op de 2 laptops. Waarschijnlijk slecht geconfugireerd, maar krijg het niet voor elkaar, wie help me even bij de juiste instellingen?

Heb het gelezen maar helpt me ook niet veel verder. Iet met mijn instellingen van mijn bedraade pc is niet juist, maar weet niet wat!!
Op beide laptops heb ik prima verbinding, dus router is volgens mij perfect ingesteld. Graag nog reactie.

Heb het gelezen maar helpt me ook niet veel verder. Iet met mijn instellingen van mijn bedraade pc is niet juist, maar weet niet wat!!
Daar kan ik verder ook weinig mee, ik zou gewoon die linkjes nog eens goed doornemen, in principe staat daar alle info in die je nodig hebt.

Staan de instellingen van je firewall goed? Heb je toevallig Norton Internet security?

Hallo, laat dat ik reageer, maar was met vakantie.
Ik heb inderdaad Norton Internet Security, had die ook al uitgeschakeld maar helpt niet. En volgens mij staan de firewall instellingen juist. Ik kom met beide laptops prima op internet, en kan ook met beide goed communiceren. Met desktop kom ik ook wel op internet maar duurt ontzettend lang, en desktop is ook moeilijk bereikbaar met beide laptops. Wie weet raad!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan