3 directx functies niet beschikbaar

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ziza
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ziza

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2005
hai,

in de directx dialog in xp staat er bij mij steeds dat de 3 directx functies niet beschikbaar zijn. ik gebruikte eerst de videokaart drivers voor radeon 9200se en hierbij gaf hij het wel aan maar aangezien ik een uitgebreidere driver nodig had omdat ik ook via tv video's kijk(vanaf mijn pc) heb ik nieuwe drivers althans een alternatief voor die van ati, men zij dat die beter werkte-> omega drivers based on ati radeon. maar weer hetzelfde probleem met die direct draw en activex, dus steeds uigeschakeld. niet zo fijn omdat ik steeds meldingen krijg in nero showtime dat het directdraw etc. nodig heeft...

weet iemand een eenvoudige manier om die 3 directx functies weer ingeschakeld te krijgen?

erg bedankt alvast! oja direct x is wel geinstalleerd overigens.

Laatst bewerkt:
Denk dat je eerst de chipsetdrivers opnieuw moet installeren, bij de meeste chipsetdrivers zit daar de AGP/PCI-E soutbridge driver in, waarna, de videokaartdrivers goed werken, en ook de DirectX drivers.

Denk dat je eerst de chipsetdrivers opnieuw moet installeren, bij de meeste chipsetdrivers zit daar de AGP/PCI-E soutbridge driver in, waarna, de videokaartdrivers goed werken, en ook de DirectX drivers.

gaat 't dan om de drivers van mijn moederboard, zijn de enige drivers die ik heb nl. voor mijn systeem dan...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan