Internet explorer 7 met vreemde knoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Moet zeggen dat de nieuwe IE 7 niet zo duidelijk is. De favoriete knoppen helemaal links weggedrukt is onhandig. Heb me rot zitten zoeken naar Refresh en de geschiedenisknop is helemaal niet terug te vinden......:evil:

Moet zeggen dat de nieuwe IE 7 niet zo duidelijk is. De favoriete knoppen helemaal links weggedrukt is onhandig. Heb me rot zitten zoeken naar Refresh en de geschiedenisknop is helemaal niet terug te vinden......:evil:

Omdat je Boos bent......Gooi je het er toch weer af:thumb:

wat heb ik nou aan zo'n antwoord :confused:

Tja, wat moet je met zo'n openingspost, je vraagt niets, je klaagt ergens over.

Maare, ik vind hem prima werken.

Lijkt me duidelijk: zijn de knoppen te veranderen van positie en waar zit de knop geschiedenis??

Je kan je geschiedenis vinden door naast je pijltjes (om naar vorige pagina te bladeren) te drukken en dan geschiedenis te kiezen, zie plaatje

Thanks .............maar duidelijk nee moet ik zeggen.

Bij beeld daaronder kun je je diverse menubalk statusbalk ed. weer een vinkje geven. Ik heb in het begin ook even gezocht, maar het is weer een kwestie van het programma weer een beetje onder de knie te krijgen. Heb er nu geen last meer van.

Vinkje aan of niet ik zie niks veranderen

Met de rechter muisknop als je dan op exploder gaat staan kun je het hele menuscherm aanvinken wat je wil hebben. succes.

Maar niet de geschiedenisbalk die kun je niet apart aanklikken en in je balk stoppen. Wil met een druk op de knop de geschiedenisknop indrukken en dat gaat nu niet meer.

Thanks .............maar duidelijk nee moet ik zeggen.

Als je over een paar dagen gewend bent aan de nieuwe versie wil je niet anders, ik heb al een aantal maanden met de engelse Beta versie gewerkt en had er toen al schik mee, nu met de NL versie helemaal.

Suc6 :thumb:

geschiedenis. op het sterretje van favorieten klikken en boven aan de klaplijst kan je dan kiezen voor geschiedenis.

Je menubalk erin zetten, heb je gelijk alles, en eventueel bij eigenschappen, je tabbladen weghalen, indien je die toch niet gebruikt.

Maar dan nog heb je geen directe geschiedenisknop meer. Deze is helaas weggehaald. Jammer. Je menubalk erin zetten heeft dus geen zin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan