Microsoft Office 2007 NL

• Onderwerp starter Onderwerp starter DKF
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DKF

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2007
Ik heb zojuist Office 2007 gekocht. En nu ik 'm opstart, na succesvolle installatie en ik een test-document wil schrijven, kan dat niet. Steeds als ik wat wil typen, staat er onderaan 't venstertje: dit onderdeel is vergrendeld of iets in die richting.

Nou, weet ik niet wat ik moet doen? Misschien dat iemand enige suggesties heeft. De productkey heb ik al bij de installatie ingevoerd.

ja die licht in de winkel tenminste bij mij in bunschoten spakenburg wel legaal

Hoi !

Zover ik weet kan dat geen legale versie zijn, want die is pas vanaf 30 januari a.s. verkrijgbaar !

Dus ???

Greetz,

Harry.

Hoi !

Zover ik weet kan dat geen legale versie zijn, want die is pas vanaf 30 januari a.s. verkrijgbaar !

Dus ???

Greetz,

Harry.

Het is inderdaad onmogelijk dat het legaal is, ik heb zelf een winkel en gechekt bij de groothandel (internet) maar ik kan er nog niet aankomen.

als je de engelse hebt en de evualatie Nl eroverheen installeert dan heb je de nederlandse. Ik weet niet of dit een legale vorm is maar dat je het weet.

Hoi !

Dat weet ik ook niet, maar ik heb een trial-versie van Microsoft gedownload en daar werkt alles prima en is er niets vergrendeld !

Dus trek zelf je conclusie's.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Dus ???

Greetz,

Harry.

als het goed is is het al gewoon verkrijgbaar voor bedrijven enzo.
en de engelse versie is ook uit (nederlands volgensmij ook hoor)

dus goed zoeken op internet en bij mij is hij ook al verkrijgbaar in de winkel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan