Word 03 crasht na plakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Irroth

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 aug 2005
Ik heb sinds vandaag een uitermate vreemd (en vervelend) probleem. Wanneer ik een tekst, ongeacht wat of met wat voor opmaak, van buiten Word in Word probeer te plakken, sluit Word zich af zonder verdere melding. Ook via Logboeken kom ik niet aan meer informatie.

Ik heb geprobeerd normal.dot te verwijderen en Word opnieuw op te starten, maar dan loopt het helemaal spaak, aangezien Word blijft opstarten in veilige modus, waarna het claimed gerepareerd te zijn, maar wanneer ik Word dan weer opstart, komt er opnieuwe een melding over de veilige modus. Inmiddels heb ik van een andere computer (tevens Word 03) normal.dot gekopieerd en teruggeplaatst.

Ook dat mocht helaas niet baten; Inmiddels start Word 03 wel weer normaal op, maar zodra ik iets probeer te plakken, sluit Word zich weer af zonder melding.

Edit: Overigens werkt copy/pasten bínnen Word wél..
Edit2: Alle updates zijn overigens geinstalleerd (incl. SP2), maar ook dat brengt geen verandering.

Ik hoop dat iemand weet wat ik hiermee moet, aangezien het niet kunnen knippen en plakken van buiten Word nogal wat problemen geeft.

Alvast bedankt :)

Laatst bewerkt:
In Programma's wijzigen en verwijderen in Software op de regel van MS Office klikken en dan kiezen voor Wijzigen. Het MS Office-installervenster opent zich, met o.a. de optie Repareren. Houdt de installatie CD van MS Office bij de hand.

In Programma's wijzigen en verwijderen in Software op de regel van MS Office klikken en dan kiezen voor Wijzigen. Het MS Office-installervenster opent zich, met o.a. de optie Repareren. Houdt de installatie CD van MS Office bij de hand.

Zowel her-installatie als reparatie geprobeerd, maar het probleem blijft zich voordoen

Ligt het niet aan het te plakken bestand? Speelt de virusscanner een rol?

Probeer het bestand eens in Wordpad en klak vanuit daar.

Groet,

Ligt het niet aan het te plakken bestand? Speelt de virusscanner een rol?

Probeer het bestand eens in Wordpad en klak vanuit daar.

Groet,

Plakken vanuit Wordpad veranderd de situatie niet, net zoals het uitzetten van de virusscanner (AVG) geen effect heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan