MOTION DV STUDIO voor windows xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

roelio1990

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2006
Hallo allemaal,

ik heb een panasonic NV-DS15 video-camera en sinds kort een nieuwe computer met windows xp. Ik draaide eerst altijd op windows 98 en kon met een programma genaamd MOTION DV STUDIO 2 alle video's op de computer zetten. Nu kreeg ik te horen van de winkel medewerker dat dit programma niet ondersteund word door windows xp. Ik wil wel het zelfde programma blijven gebruiken. iemand misschien een idee waar ik een nieuwere versie kan krijgen of hoe ik toch deze versie op xp kan laten draaien.

Alvast bedankt

Groeten.

Ik gebruik dat programma niet, ik gebruik of Ulead of Nero(beide niet gratis) maar volgens mij gaat het ook met Windows Movie maker. Maar heb je Motion DV ook al geprobeerd te installeren onder Windows XP. Welke versie van Motion DV gebruik je, misschien is er wel een update te vinden van dat programma.

Ik gebruik dat programma niet, ik gebruik of Ulead of Nero(beide niet gratis) maar volgens mij gaat het ook met Windows Movie maker. Maar heb je Motion DV ook al geprobeerd te installeren onder Windows XP. Welke versie van Motion DV gebruik je, misschien is er wel een update te vinden van dat programma.

Ik gebruik versie 1.0 er staat ook op dat hij gemaakt is voor Windows 95/98 maar zo'n man die ons hielp van de computer shop zij dat deze versie niet onder Windows xp zou draaien

Groeten

Dan vermoed ik dat dat niet gaat werken.

Zou het ook niet werken in de compatibiliteits modus?

1. Klik met de rechtermuisknop op de koppeling van het programma dat je wilt gebruiken
2. Klik op Eigenschappen.
3. Klik op de tab Compatibiliteit.
4. Klik op Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren en selecteer een van de volgende opties:

• Windows 95
• Windows 98
• Windows NT 4
• Windows 2000
(hierbij kies je er een die volgens de beschrijving van het programma wél werkt)

5. Selecteer onder Beeldscherminstellingen de modus waarin het programma naar uw idee goed werkt: • 256 kleuren.
• Beeldschermresolutie van 640 x 480.
• Geen visuele thema's.
Klik op Toepassen. Klik op OK. Dubbelklik op het programma.

Hier is in ieder geval de link voor Windows movie maker :)

Laatst bewerkt:
Zou het ook niet werken in de compatibiliteits modus?

1. Klik met de rechtermuisknop op de koppeling van het programma dat je wilt gebruiken
2. Klik op Eigenschappen.
3. Klik op de tab Compatibiliteit.
4. Klik op Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren en selecteer een van de volgende opties:

• Windows 95
• Windows 98
• Windows NT 4
• Windows 2000
(hierbij kies je er een die volgens de beschrijving van het programma wél werkt)

5. Selecteer onder Beeldscherminstellingen de modus waarin het programma naar uw idee goed werkt: • 256 kleuren.
• Beeldschermresolutie van 640 x 480.
• Geen visuele thema's.
Klik op Toepassen. Klik op OK. Dubbelklik op het programma.

Hier is in ieder geval de link voor Windows movie maker :)

ja hij werkt :) :) heel erg bedankt voor je hulp

Groeten Roelio

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan