Windows explorer leest lege dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArTheMan

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2006
Hallo,

Ik heb met Nero een dvd gebrand en en het brandproces is geslaagd. De dvd bevat gegevens en is af te spelen op mijn vader zijn computer. Op mijn eigen laptop geeft Windows explorer echter aan dat de DVD leeg is. Er staat alleen Dvd-rw-station station F: en ik kan de disc niet verkennen.

Waar kan dit aan liggen? Hoe kan ik dit oplossen?

Bij voorbaat dank.
Arjan

Laatst bewerkt:
leest lege dvd.

Hallo.
Heb je dvd afgesloten want als je dat niet doet dan kan het zijn dat een andere pc hem niet leest.
Als de dvd niet afgesloten is en je stopt hem bij je vader in een dvd brander dan zal hij hem wel lezen maar in een dvd lezer doet hij het dan niet.
Dus met andere woorden als hij niet afgesloten is kan je er nog iets bij zetten en dan leest een dvd brander hem wel maar een lezer niet.
Ik hoop dat je er zo uit komt.

Groeten Cees.

Hallo.
Heb je dvd afgesloten want als je dat niet doet dan kan het zijn dat een andere pc hem niet leest.
Als de dvd niet afgesloten is en je stopt hem bij je vader in een dvd brander dan zal hij hem wel lezen maar in een dvd lezer doet hij het dan niet.
Dus met andere woorden als hij niet afgesloten is kan je er nog iets bij zetten en dan leest een dvd brander hem wel maar een lezer niet.
Ik hoop dat je er zo uit komt.

Groeten Cees.

Cees,

dank voor je snelle reactie. Ik heb het afsluiten van de dvd gecontroleerd en dit staat aangevinkt. Schijnbaar heeft het dus toch met 'iets' anders te maken.

Vr groet Arjan

leest lege dvd.

Hallo.
Toch eens even de dvd in de brander doen en opnieuw afsluiten.
Misschien dat er daar iets mis is gegaan en kan geen kwaad.
misscien dat hij het dan wel doet.
Zoniet dan kan ik je niet verder helpen.
Jammer.

Groeten Cees.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan