danny091283
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 feb 2005
Mijn pc is misschien kapot en moet dus een nieuwe pc hebben. Nu vraag ik me alleen af wat het beste is.
Ik heb de keus uit een super goede pc met super beeld (zit dan richting een pc met geforce 8800 serie + directx 10 te denken) of een mindere pc met een aardig videokaartje erin, opslag ruimte voor muziek en downloaden en verder vooral wordt het dan gebruikt voor FM, Simcity en ander soort strategie spellen en dan nog een ps3 erbij.
Wat is het beste om te doen dan eigenlijk en wat is financieel het beste?
Spellen wat ik leuk vind en intressant vind zijn:
Devil may cry 3
Heavenly Sword
Command and Conquerer
FM reeks
Simcity
Role playing games met veel magie zoals het oude Diablo
Race spellen zoals NFS Carbon, Grand Turismo lijkt me ook vet
Voetbal spellen zoals PES 6 (Vooral samen spelen is dan leuk)
Beetje vechtspellen zoals Mortal Kombat en Tekken (lijkt me gewoon vet)
Strategie spellen waar je een basis of stad moet opbouwen.
En wil dus ook het liefst dit soort spellen gaan spelen wat ook nogal zwaar afweegt voor mijn keuze.
Pc moet er zowiezo komen voor het downloaden van muziek, foto's en programma's als Word en Excel wat ik nodig heb.
Ik heb de keus uit een super goede pc met super beeld (zit dan richting een pc met geforce 8800 serie + directx 10 te denken) of een mindere pc met een aardig videokaartje erin, opslag ruimte voor muziek en downloaden en verder vooral wordt het dan gebruikt voor FM, Simcity en ander soort strategie spellen en dan nog een ps3 erbij.
Wat is het beste om te doen dan eigenlijk en wat is financieel het beste?
Spellen wat ik leuk vind en intressant vind zijn:
Devil may cry 3
Heavenly Sword
Command and Conquerer
FM reeks
Simcity
Role playing games met veel magie zoals het oude Diablo
Race spellen zoals NFS Carbon, Grand Turismo lijkt me ook vet
Voetbal spellen zoals PES 6 (Vooral samen spelen is dan leuk)
Beetje vechtspellen zoals Mortal Kombat en Tekken (lijkt me gewoon vet)
Strategie spellen waar je een basis of stad moet opbouwen.
En wil dus ook het liefst dit soort spellen gaan spelen wat ook nogal zwaar afweegt voor mijn keuze.
Pc moet er zowiezo komen voor het downloaden van muziek, foto's en programma's als Word en Excel wat ik nodig heb.
Laatst bewerkt: