gegevens verwijderen harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

magriet

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2004
Ik heb sinds november een nieuwe pc een Medion maar daar zijn zoveel problemen mee dat ik hem terug kan doen naar de winkel. Nu zou ik graag willen weten hoe ik mijn harde schijf helemaal leeg kan krijgen zodat, mocht de pc weer aan een ander verkocht worden, er geen geegevens van mij meer op staan? Tevens een andere vraag, ik denk dat ik maar een pc samen laat stellen en ik was op internet aan het zoeken naar onderdelen. Nu zag ik bij harde schijven staan dat er ook één is met de volgende specificaties: WD 74 GB S-ATA U150 10000 RPM. Wat is dit precies?

Nu zag ik bij harde schijven staan dat er ook één is met de volgende specificaties: WD 74 GB S-ATA U150 10000 RPM. Wat is dit precies?
Dat is een Western Digital harde serial ATA harde schijf met een rotatie snelheid (de schijf die ronddraaid) van 10.000 toeren per minuut.
Is dus iets sneller dan de gebruikelijke harde schijven met een rpm van 7200.

Of je deze nodig hebt? Niet voor huis-tuin-en-keuken gebruik lijkt mij.

bedankt voor je reactie maar mijn vraag is nog niet helemaal beantwoord;) ik bedoel eigenlijk waarom deze maar 74 GB opslagruimte heeft. Of zie ik dat verkeerd en is dat niet de opslagcapaciteit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan