Zeer trage aanmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike4helpmij

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2006
Hey,

Ik heb sinds kort dat als ik me wil aanmelden, wat er ongv. zo uit ziet(zonder log on to, dail up en tekst):

xp-login2.jpg

..En ik type mijn wachtwoord in en ik druk op ok blijft hij wel zeker 2 min stilstaan en meld daarna pas aan.

Dit is erg vervelend want ik sluit vaak mijn computer af en start hem weer op om even snel te kijken. Als je dan zo'n bordje krijgt en echt 2 min niet laad en dan ineens wel is dat raar :confused:

Kent iemand hier meer van, laat het dan alstublieft even weten ;)

Mvg,

Mike

Laatst bewerkt:
Falcon ?! :shocked: Da's toch de naam van een twijfelachtige firma die zich met spyware op de hdd van je pc nestelt........................?

Laatst bewerkt:
Dan heb ik erg verkeerd gekozen ;)
Dit plaatje heb ik gewoon opgezocht op live.nl en ik zie gelukkig
die tekst niet en geen log in to maar k heb wel professional.

Laatst bewerkt:
Ik heb nu even de klok van de comp met mijn horloge gelijk gezet. En dan heb ik afgemeld en weer aangemeld.
En bij precies de tijd van het aanmelden staat een waarschuwing waarom het misschien zo lang duurt:

Ik meld de computer af en deze foutmelding komt in het logboek:

Windows heeft het register van gebruiker LAPTOP\Mike opgeslagen hoewel een toepassing of service tijdens de afmelding van het register gebruikmaakte. Het geheugen voor het register is niet volledig beschikbaar. Het register wordt uit het register verwijderd wanneer het niet langer in gebruik is.

Dit wordt mogelijk veroorzaakt door services die als een gebruikersaccount actief zijn. Probeer om de services zodanig te configureren dat deze als LocalService- of NetworkService-account worden gestart. Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp

Later als ik me weer aanmeld (waarbij hij 2 min stilstaat staan deze foutmeldingen in het logboek:

Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (0) in bron (EvtEng) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: Service started.
Kunnen sommigen van jullie hier iets uithalen?

Mvg,

Mike

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan