Problemen met Nero 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dave11

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
Hoi,

als ik een film van ongeveer 800 MB met Nero 7 wil branden, staat er op een gegeven moment 4.36 GB space out of 4.38 GB used. Terwijl dat de film maar 800 MB is??? En als ik 'm dan toch aanzet zegt ie dat het niet op een schijfje past van 4.7 GB. Ik heb eens iets gehoord over DVD shrink maar krijg dit niet voor elkaar. En bij een andere film geeft mijn comp. aan dat ie niet word ondersteund door dit media bestand, Bestand is.......TS.xvid-vice. Hoe kan ik dit oplossen????

Bedankt alvast

Hallo !

Lees dit: http://www.binaries4all.nl/nero/ es door !

Greetz,

Harry.

Hoi Harry,

ook dit is niet gelukt. Het bestand dat heet: The Departed xvid nl subs dvdrip nl t Release.
Als ik 'm dus in Nero zet zegt ie op een gegeven moment 4.36 GB out of 4.37 GB used terwijl dat de film maar 800 MB is??? Heeft dit iets te maken met een vinkje bij overburn of zoiets. Waar kan ik dit vinden?

gr Dave

Hoi !

Deze: http://www.xvidmovies.com/codec/ codec wel geinstalleerd ?

Greetz,

Harry.

Bedankt voor de snelle reaktie.Had ik inderdaad niet. Nu wel. Maar bij Black book TS XVID-vice geeft ie nog steeds aan dat er geen ondersteuning is of bestand beschadigd.

Wat kan ik hier aan doen?

En andere film heb ik met DVD-iso kunnen branden en geeft daar niet aan 4.36 out of...etc.(maar akn ze niet op mijn DVD speler in de huiskamer afspelen wel op de comp.??????) Maar dat moet toch ook kunnen met DVD-video maken en dan video bestand toevoegen etc.????

gr Dave

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de snelle reaktie.Had ik inderdaad niet. Nu wel. Maar bij Black book TS XVID-vice geeft ie nog steeds aan dat er geen ondersteuning is of bestand beschadigd.

Wat kan ik hier aan doen?

En andere film heb ik met DVD-iso kunnen branden en geeft daar niet aan 4.36 out of...etc.(maar akn ze niet op mijn DVD speler in de huiskamer afspelen wel op de comp.??????) Maar dat moet toch ook kunnen met DVD-video maken en dan video bestand toevoegen etc.????

gr Dave

Met het programma ConertXtoDVD is het wel gelukt. Dit programma zet alles automatisch om naar DVD en brand meteen op een schijfje. Avi divx xvid etc. hij zet alles om.

gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan