kan geen dvd meer branden

• Onderwerp starter Onderwerp starter helma
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

helma

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2003
Ik kan van de ene op de andere dag niet meer een dvd branden. Een dag ervoor had ik nog gebrand
IK heb het log van Nero bijgevoegd, het rare is dat nero eerst gaat formateren, maaaar het is een dvd+r (dvd's die ik altijd gebruik) dus geen rw. Dit heeft hij nog nooit gedaan. Wel kan ik nog een cd branden, dit gaat perfect.
Ik gebruik nero premium nero 7, het is een slimtype dvdrw sdw-431s.

Ook heb ik een iso bestand gemaakt en dit met acropolis geprobeerd, maar dit ging ook niet hij zegt dus dat er geen dvd in de recorder zit.

Laatst bewerkt:
Sorry was vergeten op uploaden te klikken.

Dus moet ik een nieuwe kopen, hij is ingebouwd in mijn laptop?

Bijlagen

Sorry was vergeten op uploaden te klikken.

Dus moet ik een nieuwe kopen, hij is ingebouwd in mijn laptop?

Die heb je dus intensief gebruikt,neem ik aan??

Je kan nog proberen het een te verwijderen uit Apparaatbeheer,en dan nieuw opstarten,je weet maar nooit

En als open staat Lens schoonmaken met wat Spirites?

Heb ik gedaan, maar help niets. Maar het rare is dat ik wel dvd kan afspelen zonder problemen. Moet dat toch ook niet kunnen. Of wel??? Wil ik graag weten anders ga ik een nieuwe in mijn laptop laten zetten.

Verwijderen van je Brand progje eens doen,met CCleaner de boel schoon laten maken,kan je nog proberen(wel zonder de Yahoo Toolbar installeren.
http://www.ccleaner.com/download/

En installeer Nero dan nieuw.

Anders ben ik bang dat de Lenskop om te branden niet meer goed staat

Ik had nero verwijderd had versie 6 en heb er 7 op gezet, Dacht dat het dat was. Ook cc claener gedraaid.

Even op mijn vorige vraag terug te komen, als hij niet brand maar wel dvd leest. Zou die dan toch kapot kunnen zijn

Bedankt voor alle moeite moet er dan toch aan geloven om een nieuwe te kopen.
Nogmaals bedankt

Hij doet het weer, wil toch even laten weten hoe.
Ik had het opgegegeven, maar dacht nog even aan systeemherstel. En perfect alles doet het weer. Wilde ik toch even melden misschien heeft iemand er nog wat aan.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan