IE 7 en pictogrammen internetsnelkoppelingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dick Borstlap

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Sinds IE 7 geïnstalleerd is worden mijn eigen pictogrammen op het bureaublad voor internetsnelkoppelingen vervangen door de 'officiële'.

Is dit te voorkomen??

doen zoals ik ... IE 7 verwijderen.
Een andere manier ken ik niet.

Het is toch zo dat de iconen van website links worden aangepast aan het programma je kiest als standaard browser? Als je IE als standaard browser kiest krijg je IE iconen, als je firefox of andere browser kiest krijg de iconen die daarbij horen?

Femke, misverstand? Mijn probleem is dat mijn eigen (evt. zelfgemaakte) pictgrammen automatisch door IE 7 worden vervangen door de standaardpictogrammen.

Het is toch zo dat de iconen van website links worden aangepast aan het programma je kiest als standaard browser? Als je IE als standaard browser kiest krijg je IE iconen, als je firefox of andere browser kiest krijg de iconen die daarbij horen?
Rolf, bij IE 6 kon ik mijn eigen pictogrammen gebruiken.

Onderstaand plaatje is uit het proggie Madonote.
Hier zie je dus dat je elke picto kan veranderen in of die je ziet, of als je andere hebt opgeslagen, kan je die gebruiken.

Het tweede plaatje is het proggie.

Bijlagen

• ScreenShot008.jpg
    ScreenShot008.jpg
    53,4 KB · Weergaven: 41
Plaatje 2 het proggie.

Bijlagen

• ScreenShot009.jpg
    ScreenShot009.jpg
    72,6 KB · Weergaven: 50
Lange Pier, dit werkt, bedankt!
Ddddat wil zeggen... voor even!
De eerstvolgende keer dat ik de browser opende kwam de vraag: IE is niet uw standaardbrowser. Wilt u IE als standaardbrowser instellen?
Ik heb ja gezegd en daarna verdwenen mijn pictogrammen weer. :shocked: :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan