Onleesbaar Word-bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Parjeeno

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2006
Hallo,

Omdat mijn computer gecrasht was, was ik al m'n bestanden kwijt maar nadat ik windows xp opnieuw had geinstalleerd ben ik er in geslaagd om een belangrijk text bestand terug te krijgen met een recovery programma (GetDataBack).

Maar als ik het Word-bestand dan open krijg ik in word eerst het bericht 'Bestandsconversie' en moet dan uit een 'Text-codering' kiezen ik heb ze allemaal al geprobeert maar als ik dan op ok klik krijg ik een stuk of honderd pagina's met allemaal 'blokjes' en andere rare tekentjes.

Weten jullie hoe ik het Text-bestand op een 'normale' manier kan bekijken?

Alvast bedankt

Parjeeno

Ik ken het programma GetDataBack niet, maar werkt het wel naar behoren? Misschien eens eerst testen met een ander bestand?

Ik ken het programma GetDataBack niet, maar werkt het wel naar behoren? Misschien eens eerst testen met een ander bestand?
Het programma werkt wel goed naar mijn inzien.
Als ik een ander word-bestand terughaal krijg ik vaak wel de gewoone tekst te zien.

Wat staat er in het bestand in, niet qua tekst, maar wat heb je zoal aan Word mogelijkheden gebruikt?

Kan je een ander bestand met dezelfde plaatjes en kop wel terughalen op een goede manier?

Kan je een ander bestand met dezelfde plaatjes en kop wel terughalen op een goede manier?
Ik kan wel een willekeurig ander document met plaatjes terughalen maar een document met kop goed terughalen is me niet gelukt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan