Help Frontpage + browserweergave!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jibjanssen

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2007
Help!!

Ik heb een probleem met mijn website. Ik heb de website gemaakt met frontpage. Op de meeste computers draait de website prima maar op sommige computer valt het logo (sleutel) over de te selecteren buttons.

Wie kan mij hiermee helpen. Ik zou graag willen dat de website op iedere computer goed bekeken kan worden.

Helaas heb ik zelf niet zo veel verstand van frontpage om dit probleem op te lossen.

Website: www.derechteren.nl

Help!!

Alvast bedankt!

Dit is een bekend van Frontpage!

Euh... probeer eens een "tabel" in het witte vlak boven aan de pagina,daar het logo(sleutel)
in zetten,misschien het formaat iets aan passen en kijken of het dan wel goed overkomt!

Re:

Beste Marcel,

Bedankt voor de snelle reactie. Kan je me ook uitleggen hoe ik zo'n tabel maak?

Bedankt!

Dit is een bekend van Frontpage!

Euh... probeer eens een "tabel" in het witte vlak boven aan de pagina,daar het logo(sleutel)
in zetten,misschien het formaat iets aan passen en kijken of het dan wel goed overkomt!

Beste Marcel,

Bedankt voor de snelle reactie. Kan je me ook uitleggen hoe ik zo'n tabel maak?

Bedankt!

Tabel staat boven in de menu blak en kiezen"tabel invoegen"--->"tabel" dan kies je voor èèn vlakje,plaats deze inhet witte vlak boven op de pagina,en vervolgens daar je plaatje in zetten!

twee mogelijkheid,en misschien is deze iets beter,is het invoegen van een "laag" zie afbeelding: deze kun je dan onhanfhankelijk verplaatsen en verslepen,plaats in de laag je afbeelding

Laatst bewerkt:
Re:

De tabel optie heb ik geprobeerd. Probleem is dat je de rand van de tabel ziet bij de uiteindelijke weergave.

Optie 2 begrijp ik niet zo goed. Ik ben helaas niet zo'n computer expert.

Als ik u de bestandjes stuur, zou u er naar willen kijken? Als het lukt verdient u €10,00!

Je moet voor je div wel de hoogte van je plaatje aanhouden,
dus dit is beter:
PHP:
#header {
		background-color:#EAEAEA;
		height: 185px;

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan