videokaart ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

klinac

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2007
hoi ik ben niuw hier:)

ik heb een pc van 2 jaar oud en ik wil er een nieuw videokaart voor kopen:)

welke videokaart kan ik het beste nemen agp8x

de prijs gaat tot 130 - 140 euro :thumb:

ik heb zelf net een beetje rond gekeken bij alternate, zou ik met deze kaart de nieuwste spellen op hoogste grafische instellingen kunnen spelen, hij is niet zo duur en ik denk dat hij heel goed is voor maar 90 euro wat denken jullie ervan, en heeft deze kaart ook pixel shader 3,0 ? staat niet op die site aangegeven

alvast bedankt :thumb:

http://www.alternate.nl/html/product/details.html?artno=J9GXX1&showTechData=true

Laatst bewerkt:
die kaart moet ook inderdaad pixel shader 3.0 onboard heben.
deze kan nog wel even mee maar niet overdreven lang.

die kaart moet ook inderdaad pixel shader 3.0 onboard heben.
deze kan nog wel even mee maar niet overdreven lang.

tnx voor je reactie :)

jah ik bedoelde gewoon spellen zoals:

nfs carbon
halo combat evolved
battlefield 2124
age of empires 3
fifa 07
call of duty 2
doom 3

deze spellen heb ik allemaal maar ik heb er niet zo veel aan want ik heb geen videokaart :o

dus volgens jou zou ik deze spellen op redelijke hoge grafische instellingen spelen en op een resolutie van 1440x900

Laatst bewerkt:
Ja met die kaart kan je spellen goed spelen, maar als je nog een paar jaartjes vooruit wil, tussen jouw prijsklasse zou ik de http://mycom.nl/Products/View/Sapphire_ATI_X1650Pro,_512MB/135984.aspx#Specs nemen, daarmee speel je bijv makkelijk Need For Speed carbon, of battlefield 2142 met alles op hoog, (ligt er natuurlijk ook aan wat je Processor is hea):D

maar die ati XI1650PRO 512MB heeft andere specificaties dan op alternate:confused:

dit staat op mycon:
Geheugen 512 MB
Kloksnelheid - Chip 590 MHz
Kloksnelheid - Geheugen 800 MHz

en dit staat op alternate:
Geheugen 512 MB
Kloksnelheid - Chip 450 MHz
Kloksnelheid - Geheugen 1300 MHz

Welke van deze twee is dan waar ? ik hoop die van alternate want 800 MHZ is niet erg snel :confused:

Het gaat niet alleen om de memory (en daarbij, is core belangrijker) het gaat ook om de Chipset en 1650 XT pro is behoorlijk wat. Owja de Geforce 6800 XT die ik heb draait, core 315 en memory 725, dat is ook niet veel maar ik speel wel de nieuwste games met alles op hoog. :thumb:

Het gaat niet alleen om de memory (en daarbij, is core belangrijker) het gaat ook om de Chipset en 1650 XT pro is behoorlijk wat. Owja de Geforce 6800 XT die ik heb draait, core 315 en memory 725, dat is ook niet veel maar ik speel wel de nieuwste games met alles op hoog. :thumb:

maar welke klopt nou ? die van alternate of die van mycom ? want beide websites geven andere informatie over dezelfde kaart.:confused:

Miss ff googlen, of miss zijn t wel 2 verschillende kaarten.:confused:.
Ik heb net ff gegoogeld, en volgens mij (en veel sites) heefd alternate gelijk. De meeste sites zeggen 1400 Mhz Memory, en alleen mycom zecht 800Mhz, en mycom heeft wel vaker dingen fout (spreek uit ervaring helaas)

De laatste i.i.d.g niet (onbekend merk) dan de eerste, ookal heb ik zelf een geforce 6800 :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja , als je kijkt naar ''memory'' en ''core'' Dat is al hoger dan, die geforce,dan de Chipset, ook hoger (in verhouding) Hij is 512 MB Videogeheugen, de Geforce is 256 MB. Dus de ATI is echt wel sneller.:D

ik heb zelf ook de geforce 6800 die extreme edition met 256 bits die had ik gekocht bij alternate, en ik meot zeggen het is een geweldige kaart ik raad je die liever aan heeft meer bits ! maar op dit moment staat die er niet meer op alternate zie ik :mad: je kunt beter die halen !:thumb:

Je heb de ATI toch niet geteset, alleen met bits is hij minder, dat maakt niet heel veel uit hoor, hij wil er nog een paar jaar mee kunnen gamen. dan kan je beter 512 Mb nemen, en de Chipset is ook veel nieuwer, en de core en Memory zijn Veel hoger geclockt, mijn voorkeur gaat naar de ATI.

ik zou ook die ati nemen ****** aan die bits dat maakt geen **** uit :thumb: hij heeft 512 MB !!!! en is ook nog is heel snel ja ! ik garandeer je dat je alle games op high kunt spelen:thumb:

Wat is eigelijk je processor ? en je ram ? dat telt ook mee als je High end wil spelen hea :P

Oke, daarmee kan je spellen wel lekker spelen, maar ik denk dat die processor het niet meer 2 jaar ong uithoud, met de games die gaan komen.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan