Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Hallo,
Ik heb Office 2003, maar wil alleen Excel upgraden naar de 2007 versie. Weet iemand of alles normaal werkt als ik alleen Excel upgrade?
Bij voorbaat dank!
starty,
Dit is geen enkel probleem hetgeen gij wilt doen. Ik heb zowel Office 2003 als Office 2007 erop staan. Een Excel bestand opgeslagen als Office 2007 bestand kan geconverteerd worden naar Office 2003 bestand maar dan kunnen er wel gegevens verloren gaan zoals Voorwaardelijke Opmaak, enz.
Ik heb de setup van office 2007 opgestart en ervoor gekozen om alleen Excel te installeren. 2003 heb ik niet verwijderd.
Na de installatie heeft de setup toch alles geïnstalleerd...Sommige versies zag ik wel 2x, o.a. excel. Outlook werd overgeschreven en bij de opstart van deze diende ik een desktop searcher te downloaden die voor het zoeken in mijn e-mails etc zou zorgen. Na validatie kon dat. Na 12 uren kon ik echter nog steeds niet zoeken door mijn e-mails, hoewel dat ding bezig is met alles te indexeren. Bovendien is Outlook 2007 een log ding, maar ik denk doordat die desktop searcher daar de hele tijd bezig is (zonder resultaat)...heb 1GB DDR geheugen ter info.
Conclusie: Excel heb ik niet apart kunnen installeren, Office 2007 is een afrader voor wie tevreden is over 2003. Dit is wel mijn eerste indruk.
De installatie heb ik ondertussen op een aparte pc uitgevoerd. Deze is nieuw en gisteren stond er nog geen Windows op.
starty,
Als U in het begin voor aangepast kiest kunt ge kiezen wat ge wilt installeren.
Als U enkel Excel wilt installeren is dat geen enkel probleem.
PS : Niet kiezen voor Update.
Gelukt!
Ik had in de tweede tab vergeten om alle programma's die ik niet wilde uit te schakelen. Had dus alleen opgegeven welke te verwijderen.
Allemaal bedankt voor de hulp!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.