start veel te traag op

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Joh

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2003
Sinds gisteren start mijn laptop met windows XP home veel te traag op. Het duurt wel een half uur voordat het bureaublad op het scherm staat. En vervolgens gaat het activeren van de programma's ook heel erg langzaam. Wat kan ik hieraan doen?

Heb je systeem al op virsus gescand.

Dat geeft dus aan dat je laptop tijdens het opstarten iets tegen komt waar hij veel moeite mee heeft. Dat zou een bepaald bestand kunnen zijn maar ook een cd-rom of dvd die ( nog) in de laptop zit. Ik heb een zelfde probleem gehad en wat bleek.. (hou je vast..) de harde schijf was kaduk..:(
Opstarten in veilige modus en proberen te achterhalen bij "beheer/ logboeken" waar en hoelang hij over een bepaald bestand doet om in te laden...

Laatst bewerkt:
ik zou eens scannen met ad-ware.
deze is gratis af te halen.
dat maakt hem zuiver. heb ook problemen gehad.

greatz

Dat geeft dus aan dat je laptop tijdens het opstarten iets tegen komt waar hij veel moeite mee heeft. Dat zou een bepaald bestand kunnen zijn maar ook een cd-rom of dvd die ( nog) in de laptop zit. Ik heb een zelfde probleem gehad en wat bleek.. (hou je vast..) de harde schijf was kaduk..:(
Opstarten in veilige modus en proberen te achterhalen bij "beheer/ logboeken" waar en hoelang hij over een bepaald bestand doet om in te laden...

@ Joh.
Klik even op de knop "Reageer op vraag", je hebt nu alleen een quote staan. :)

Ik heb het probleem opgelost door de schijf te formateren en alle opnieuw te installeren
JOH.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan