Site check

Status
Niet open voor verdere reacties.

stebu

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2006
hallo allemaal ik wil graag het een en ander horen over mijn website wat ik nog kan veranderen, maar een kleine vraag aan iedereen is. waarom kan ik met frontpage niet werken in mozzilla firefox hij wil het voor geen mogelijkheid anders doen?
mijn website www.buddinghenjolink.nl check hem alsjeblieft?:thumb:

Ik kan hem niet bekijken omdat ik met Firefox werk.
Tipje misschien?

mmm dat is ook zo juist mijn vraag hoe kan ik dat beter krijgen met frontpage??????:evil:

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Wederom een topictitel van je aangepast. Beschrijf in het kort je probleem en dus niet hallo allemaal aangezien dat niks over je probleem zegt

Laadt het CSS bestand niet? Ik zie geen opmaak?

neej en dat is denk ik een van de problemen die je juist moet hebben bij firefox?
of zie ik dat nu weer eens verkeerd? zo ja hoe maak ik in frontpage een css style aan? en hoe kan ik hem het beste veranderen????????:(

neej en dat is denk ik een van de problemen die je juist moet hebben bij firefox?
of zie ik dat nu weer eens verkeerd? zo ja hoe maak ik in frontpage een css style aan? en hoe kan ik hem het beste veranderen????????:(

Mijn opmerking was niet echt serieus. Wat ik bedoelde is: Ik zie helemaal geen opmaak? Witte achtergrond, standaard lettertype...

Probeer daar eens aan te werken? Tip voor het lettertype: Verdana. Dit wordt het meest gebruikt op internet.

Mijn opmerking was niet echt serieus. Wat ik bedoelde is: Ik zie helemaal geen opmaak? Witte achtergrond, standaard lettertype...

Probeer daar eens aan te werken? Tip voor het lettertype: Verdana. Dit wordt het meest gebruikt op internet.

heb hem aangepast enne even kijken aub ik moet nog wat aan mijn site bar doen, maar werk nu niet meer met thema's dus helaas geen css, en ander iets. wie kan me uitleggen om met lycos inscheep te gaan en frontpage, samen mijn website te publiceren voor alle browsers dus niet alleen ie7.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan