Norton inter net security 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Ik heb sinds twee weken norton security 2007, mijn vraag hoe kan zien, wanneer de laatse update is geweest, op norton 2006 kon je dat zo zien.

Laatst bewerkt:
De updates van Norton komen ( bijna ) elke dag, meestal rond 6-7-8 uur, vandaar dat er op pagina 3 van dat topic ook elke dag de nieuwe wordt gepost rond die tijd.

Ja, ook met automatische updates ?

Als NAV iedere dag de updates ophaalt dan is dat topic toch helemaal niet nodig. ;)

Laatst bewerkt:
Ja, ook met automatische updates ?

Als NAV iedere dag de updates ophaalt dan is dat topic toch helemaal niet nodig. ;)

Wel nodig voor mensen die Automatische updates hebben uitgeschakeld of waar Automatische updates om een reden niet goed werkt.

Of het ook elke dag automatisch gaat weet ik niet zeker.

Of het ook elke dag automatisch gaat weet ik niet zeker.

Was altijd eens in de week, maar ik heb de Norton worm al een behoorlijk tijdje niet meer op mijn pc dus het kan veranderd zijn. :)

Wel nodig voor mensen die Automatische updates hebben uitgeschakeld

Die kunnen beter dan iedere dag op "zoek naar updates" klikken in plaats van via Helpmij naar Symantec gaan om een exe bestand te downloaden waar je op moet dubbelklikken. :D

Laatst bewerkt:
Was altijd eens in de week, maar ik heb de Norton worm al een behoorlijk tijdje niet meer op mijn pc dus het kan veranderd zijn. :)

Oke, zelf heb ik Norton nog op een andere oude pc, waar ik toch niks meer op doe maar hij gaat er wel af binnenkort.

Dat zal ik ook doen, maar het is inderdaad makkelijker binnen Norton, ik heb dan ook het idee dat bijna niemand het update-topic gebruikt. ( de andere trouwens ook niet, maar ja ).

Dat topic is ooit ontstaan omdat er voor liveupdate maar eens in de week updates beschikbaar waren.
Wilde je dan toch uptodate beschermt zijn, kon je bij de symantec site de nieuwste upates downloaden.

Te belachelijk voor woorden maar zo was en is het volgens mij nog steeds.
Beetje **u*lig als je donderdags je updates krijg en vrijdag breekt er een nieuw heftig virus uit.

Bij Kaspersky krijg ik soms drie keer per dag een update.

Dat topic is ooit ontstaan omdat er voor liveupdate maar eens in de week updates beschikbaar waren.
Wilde je dan toch uptodate beschermt zijn, kon je bij de symantec site de nieuwste upates downloaden.

Te belachelijk voor woorden maar zo was en is het volgens mij nog steeds.
Beetje luullig als je donderdags je updates krijg en vrijdag breekt er een nieuw heftig virus uit.

Bij Kaspersky krijg ik soms drie keer per dag een update.

Ja, dat is ook het verschil in kwaliteit tussen Kaspersky en Norton.
Dat Kaspersky gelijk met een update komt. Maar ja, Norton is bekender enzo dus wordt het nog steeds veel gekocht voor de belachelijk hoge prijs die ze durven te vragen.:)

Ik heb even gekeken, maar Norton zelf werkt niet goed: LiveUpdate werkt niet goed want 3 updates die altijd worden gevonden lukken niet. Na deinstalleren - installeren nog steeds niet.
Is opzich geen probleem, heb hem er net afgegooid.
Maar de LiveUpdate met virusdefinities en lijst voor vertrouwde toepassingen enz. is vaker dan 1 x per week.

EDIT: en ook slecht, er staat op deze pagina dat de nieuweste update van 22 januari is, klik je verder kom je op deze pagina, en daar is de nieuwste update ( het exe bestand ) nog van gister, 21 januari.

Laatst bewerkt:
Norton 2006 kon je precies zien wanneer er een update binnen gekomen was. Op 2007 kan ik deze informatie niet terug vinden.

Ja sorry, we gingen even zwaar off topic. :o

Kan je dit schermpje vinden ?

norton14az.jpg

Dus zoals witje71 al zei, onder instellingen (settings).

Laatst bewerkt:
Bedankt voor die site, maar dat staat bij ook goed, maar daar kan ik niets mee.

Je kan op dat scherm toch zien wanneer de laatste update was.

Dus NIS openen > instellingen

En dan staat er achter definitions een datum.

NL virus definities

Laatst bewerkt:
Even een stukje van dat scherm uitgeknipt en de datum omlijnt.

attachment.php

Bijlagen

• norton1.JPG
    norton1.JPG
    11,6 KB · Weergaven: 57
Ik heb net een update binnen gehaald, maar ik kan geen datum en tijd terug vinden wanneer dat gebeurd is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan