Logo in adresbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

duifje1973

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2006
Hallo,

Met de komst van de nieuwe IE7 zie ik telkens vaker dat er een logo vooraan in de adresbalk staat. Hoe kan ik dat ook voor elkaar krijgen?
Weet iemand dit?

bvd Lydia

Door een icoon te maken van max 16 x 16 pix en met de extentie .ico en de op de server te plaatsen!

Dan met deze code in de head te plaatsen van jou site moet het lukken

<LINK REL="shortcut icon" href="http://www.jouhomepagina.nl/naam.ico">

Door een icoon te maken van max 16 x 16 pix en met de extentie .ico en de op de server te plaatsen!

Dan met deze code in de head te plaatsen van jou site moet het lukken

<LINK REL="shortcut icon" href="http://www.jouhomepagina.nl/naam.ico">

Met welk programma kan je een .ico bestand maken? Eerst een JPG bestand maken, en deze vervolgens hernoemen als .ico bestand werkt zeker niet?

Oke,dat wist ik niet,maar zo leer je van elkaar.....................:thumb:

Ik probeer een icoontje te maken met het genoemde programma, alleen de kleuren veranderen bij mij en worden erg donker zodat je het origineel niet meer herkend:evil: Moet ik een kleurinstelling wijzigen?

Ik heb er nu zelf eentje gemaakt met andere kleuren. Hoe plaats ik die nu op mijn site. Ik zie staan "in de head"maar wat wordt daarmee bedoeld?? Moet ik het op de indexpagina zetten of niet???

Ik heb mijn icoontje geupload naar mijn site bij public.html. Het vreemde is dat je hem op sommige pagin's wel en op andere niet ziet. waar ligt dat aan??? Op de openingspagina zie je het niet en ook niet op de pagina's die ik gemaakt heb met webgenerator. Bij andere pagina's zie ik hem wel. Kijk maar even op mijn site www.bouncingbeardies.nl

Wat vreemd. Ik zie het logootje allee als ik doorklik naar stamboom J of stamboom Ch. Dus ook niet op de beginpagina. Zie jij hem echt op elke pagina? Daar snap ik niks van.......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan