Wisselbestand is niet aan te passen

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonWeb1

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2004
Goedemiddag forumleden,

ik heb vanochtend het programma WAVES 3.0 geïnstalleerd. Hierna geeft de PC aan dat ik geen wisselbestand meer heb. Als ik kijk in configuratie, staat deze inderdaad op 0. Ik heb dit geprobeerd aan te passen, maar hij accepteert géén wijzigingen.
PC gescand met AVG 7.5 en de laatste versie Ad-aware, maar niets baat.

Zou 1 van jullie s.v.p. mijn logje willen beoordelen? Alvast mijn dank,

Ron

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 11:58:07, on 24-1-2007
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.5730.0011)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hijackthis-logjes worden niet meer op Helpmij behandeld, wel op Hijackthis.nl en Nucia/ASO.nl.
Maar dat Waves 3.0, is dat een Audio-accelerating programma? Wat gebeurt er als je het er weer afhaalt, kun je dan weer wél je wisselbestand aanpassen?

Hijackthis-logjes worden niet meer op Helpmij behandeld, wel op Hijackthis.nl en Nucia/ASO.nl.
Maar dat Waves 3.0, is dat een Audio-accelerating programma? Wat gebeurt er als je het er weer afhaalt, kun je dan weer wél je wisselbestand aanpassen?

Het heeft inderdaad met audio te maken. Ik weet niet wat je bedoelt met accelerating, maar het is een programma om bepaalde effecten te bewerken in audition e.d.
Bedankt voor je reactie en ik zal het logje even in hijackthis plaatsen.
Topic hier kan duus gesloten worden.

Groetjes,

Ron

Ik bedoelde deze Waves en ik vroeg me af of dat programma door niet met Windows compatibele stuurprogramma's, of niet helemaal correct geinstalleerde drivers, ingegrepen had in je systeem.
Als je het HJT-log ergens wil plaatsen prima, maar heb je nog gekeken wat er met je wisselbestand gebeurt als je Waves er (tijdelijk) even afgooit?

Laatst bewerkt:
Ik bedoelde deze Waves en ik vroeg me af of dat programma door niet met Windows compatibele stuurprogramma's, of niet helemaal correct geinstalleerde drivers, ingegrepen had in je systeem.
Als je het HJT-log ergens wil plaatsen prima, maar heb je nog gekeken wat er met je wisselbestand gebeurt als je Waves er (tijdelijk) even afgooit?

Hoi,

nee, die WAVES is/zijn het niet. Het is een bundel audio-effectprocessors; software dus. En natuurlijk heb ik naar je geluisterd. Ik heb alles gedeïnstalleerd, maar dat heeft het probleem niet verholpen. Ik zag trouwens ook dat ik géén systeemherstel meer kan doen; malware??

Ik heb het logje geplaatst op HIJACKTHIS.NL. Nu maar hopen dat iemand daar mij kan helpen. Jij in ieder geval nogmaals bedankt voor het meedenken en nog een fijne avond,

groetjes,

Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan