jdbc en mysql een database laten gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

winningmood

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jan 2007
hallo,

ik wil dat mijn javaapplicatie en mijn webapplicatie dezelfde database gaan gebruiken.
Ik heb nu wel 2 identieke databases, eentje op mn vaste schijf en eentje op het web in mysql.
Maar ik wil dat ik 1 database kan gebruiken voor twee applicaties.
Is dat mogelijk, zo ja, hoe?
Moet ik dan dat database die op het web staat gebruiken of moet ik een nieuwe database maken?

Alvast bedankt,

winnigmood

Je kunt prima 1 database gebruiken en daar met meer programma's gebruik van maken. Het lijkt me het makkelijkst om de mysql database te gebruiken die je al op het web hebt staan. Je kunt dan met allerlei programma's informatie eruit halen, zowel een webapplicatie als een andere (Java) applicatie.

Je kunt prima 1 database gebruiken en daar met meer programma's gebruik van maken. Het lijkt me het makkelijkst om de mysql database te gebruiken die je al op het web hebt staan. Je kunt dan met allerlei programma's informatie eruit halen, zowel een webapplicatie als een andere (Java) applicatie.

ik weet wel dat het kan, maar ik zou niet weten hoe het kan, ik ben de hele middag het internet al aan het afspeuren en ik snap er nog steeds niets van

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan