incredimail xe

Status
Niet open voor verdere reacties.

apekool

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 jan 2007
Na de laatste update van incredimail kan ik incredimail niet meer opstarten.
incredimail geeft tijdens opstart het bericht van een fatale fout die is opgetreden.
Herinstallatie heb ik nog niet uitgevoerd omdat ik eerst wil weten of ik mijn oude mail en contactpersonen lijst nog kan redden.
Is er iemand die weet waar incredimail zijn post en contactlijst plaats.
Alvast bedankt.:) :)

Op de volgende plaats :
C:\Documents and Settings\[usersname]\Local Settings\Application Data\IM\Identities\

Greetz : Jer:cool:en.

Jammer, maar bij mij bestaat er in deze directory geen IM\Identities:eek:

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Dan kan ik je ook niet helpen denk ik.
Wij hebben hier 4 accounts op de pc die elk hun eigen profiel hebben wat betreft incredimail en andere programma's die je per gebruiker kunt instellen.

Greetz : Jer:cool:en.

je kan incredimail verwijderen in software en in program files .
Bij een nieuwe installatie zet ie je contactpersonene etc er weer aut. in

sorry bij eerdere problemen met incredimail was ik alle post en contacten kwijt, ik wil deze eerst veilig stellen voordat ik radicaal alles van IM verwijder en opnieuw installeer.:thumb:

sorry bij eerdere problemen met incredimail was ik alle post en contacten kwijt, ik wil deze eerst veilig stellen voordat ik radicaal alles van IM verwijder en opnieuw installeer.:thumb:

Heb al vele malen incredimail de gedëinstalleerd en heb nog stedds alle mail en contactadressen. Je kunt ze ook tijdelijk even naar outlook importeren, hoewel ze als je tenminste eerder outlook hebt gebruikt daar ook nog gewoon staan. Dit kun je doen door microsoft outlook te openen, bestand en dan importeren. Succes!!

Reinette

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan