hoe zet ik een bestand in acrobat reader (8)

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem2002

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2001
Berichten
128
hoe zet ik zelf een bestand in acrobat?
Ik zie latijd bestanden die er al zijn maar hoe zet ik nu zelf zo een bestand in a.reader?
 
Bedoel je: "hoe open ik een pdf bestand met A. Reader" of bedoel je "hoe maak ik van een (Word)bestand een pdf bestand die ik met A. Reader kan openen?".
 
Simpel, installeer PrimoPdf. Die maakt een virtuele printer aan. Wanneer je een brief, excelbestand of wat dan ook wilt omzetten naar een pdf kies je voor [afdrukken], kies de PrimoPdf-printer ipv je eigen hardware printer en klik op [ok]. Primo zal een locatie aangeven waar de pdf opgeslagen word, verander dat naar hartelust en klik weer op [ok].

In plaats van het loodzware Acrobat kun je ook kiezen voor het lichte FoxitReader
 
het werkt perfect.

alleen nu kan ik niet printen meer....

waarschijnlijk is je standaardprinter veranderd ... ga naar start ==> printers en faxen
klik daar op je fysieke printer met rechts, en kiezen voor "als standaardprinter instellen"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan