• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Justes

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2004
Hallo,

Ik werk sinds kort met Office 2007, in Office 2003 kon een extra taakbalk ( met macro knoppen) ingevoegd worden, is dat in Office 2007 ook mogelijk, zoja hoe?

Gr Justes

Wellicht is dit hetgeen je bedoelt?

Office Knop (Linksboven) > Opties voor Excel > Aanpassen > Bij "Kies opdrachten uit:" selecteer je "Tabblad voor Ontwikkelaars"[/i/]

Hier staan een paar dingen die met macro's te maken hebben, wellicht hetgene je zoekt hier tussen... Door er op te dubbelklikken zal het voortaan in het menuutje net naast de Office knop verschijnen.

Wellicht is dit hetgeen je bedoelt?

Office Knop (Linksboven) > Opties voor Excel > Aanpassen > Bij "Kies opdrachten uit:" selecteer je "Tabblad voor Ontwikkelaars"[/i/]

Hier staan een paar dingen die met macro's te maken hebben, wellicht hetgene je zoekt hier tussen... Door er op te dubbelklikken zal het voortaan in het menuutje net naast de Office knop verschijnen.

Ik heb het al gevonden, gewoon Excel van 2003 erbij instaleren en als ik dus een bestand heb met een extra knoppenbalk open ik hem in Office 2003.
Toch jammer dat het in Office 2007 niet kan (of toch)?

Gr Justes

Versie 2007 is nog veel te weinig in gebruik om daar vlot een antwoord op te krijgen. Heb het zelf ook nog nooit gebruikt.

Hallo Wigi,

Maar gauw aanschaffen, is giganties mooi en makkelijk.
Opmaak van cellen bijvoorbeeld
En voorwaardelijke opmaak het hele blad selecteren en als voor waarde b.v. vakantie invullen, dan geld voor het hele blad waar je ook vakantie invuld de opmaak die je gekozen hebt.

Gr Justes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan