call of duty 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

krossie

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2004
hallo helpmij.nl
ik heb een probleem bij het spelen van call of duty. bij het opstarten wordt het beeld zwart en verschijnt de text: out of range.
fh 72,31 khz
fv 72,25 hz

weet iemand raad? bvd

denk dat het met je scherm resolutie te maken heeft, zet hem eens lager

cod 2

hallo, ik heb de resolutie veranderd. helaas het helpt niet. ook de driver van de videokaart verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. helpt ook niet. ik werk met xp, nVidia 7600 gs. zijn er nog andere mogelijkheden?
vr gr

denk dat het met je scherm resolutie te maken heeft, zet hem eens lager

hallo, ik heb de resolutie veranderd. helaas het helpt niet. ook de driver van de videokaart verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. helpt ook niet. ik werk met xp, nVidia 7600 gs. zijn er nog andere mogelijkheden?
vr gr

Dit had een vriend van me ook met Battlefield 2142, Lag aan zn Monitor , wat voor monitor heb je ?? Kan die een resolutie van 1024x 800 aan ??

Dit had een vriend van me ook met Battlefield 2142, Lag aan zn Monitor , wat voor monitor heb je ?? Kan die een resolutie van 1024x 800 aan ??

Je bedoeld vast: 1024x768. :)

Oftewel: ik denk dat je de resolutie eens even op het laagst moet zetten (staandaard 800x600) en dan kijken of je het probleem nog steeds hebt. Ik denk dat je een resolutie probeerd in te stellen die je monitor gewoonweg niet aankan... :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan