Ati radeon IGP 320M Driver Win Vista??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gr@smaaier

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2004
De topic titel verklaard het al. Ik heb een Cybermaxx Ram2010 met een Ati Radeon IGP 320m grafische kaart en wil deze kaart graag installeren op Windows Vista !!

Is er al een driver voor te krijgen en hoe haal ik de oude driver eraf ?? Had een WinXp driver geprobeerd maar die werkt niet !! De rest in de laptop werkt als een zonnetje !! Zou jammer zijn als ik de grafische kaart niet aan de gang zou krijgen ? Vandaar hier mijn vraag ??

Alvast bedankt voor het meedenken. :thumb:

Niemand die een laptop heeft met een Ati Radeon IGP 320M kaart in zijn laptop en Vista heeft geinstalleerd en dus een driver heeft gevonden ?? Ik hoop dat iemand me blij kan maken !! :(

Cybermaxx=Medion en daar geef ik je heel weinig kans dat je daar vista drivers gaat vinden.

Voor zover ik het na kan kijken gebruikt ATI voor de hele IGP range dezelfde driver, dus zou die op onderstaande link ook voor jou moeten werken (32bits versie)

http://ati.amd.com/support/drivers/vista32/common-vista32.html

Idd met Medion kom je niet echt verder. Wat betrefd de driver denk dat ik nu wel goed zit alleen staat ernu een uitroepteken bij en geeft de grafische kaart aan dat deze niet genoeg vrije bronnen heeft en dat ik apparaten in mijn laptop moet gaan uitschakelen. Misschien iemand die daarmee kan helpen ??

Alvast bedankt voor de reacties. :thumb:

Ati radeon?

Is het al opgelost? Zo ja, wat heb je gedaan om het werkend te krijgen?
Ik zit met hetzelfde probleem.
Zelfde laptop..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan